skorpionfruen Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Må skryte litt av meg selv. Har ventet lenge på svar på en semesteroppgave jeg skrev. Fordypningsoppgave i RLE, med fokus på Islam og hijab. Fikk faktisk A. Føles deilig
Jojo x3 Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer! Du har vært kjempeflink :-) og har all grunn til å være stolt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer!! =) Det er jo kjempebra! Du har all grunn til å være stolt og skryte og unne deg en premie for innsatsen.
blond Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Å så flink du er!! Klapp deg selv på skulderen og spis en kake. Gratulerer!!
Oj,nr3! Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Så bra - grattis til deg!! Jeg har også studert Rle.. Men fikk aldri så gode resultater... Grunnfag rle eller?
skorpionfruen Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2009 Takk takk. Har spist så mye kake nå i forbindelse med bursdag til snuppa at jeg har sikkert har sukker i urinen på kontroll etter helga Har tatt lærerstudiet og hatt denne fordypningsoppgaven som en del av min utdannelse. Trodde oppgaven skulle være bestått ikke bestått så ble veldig overrasket da det kom karakterer.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer.... !!! Flink du,,, )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå