skorpionfruen Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Har masse å dele nå så da lager jeg mange innlegg Altså hun som er mor til mine søsken (stemor da) har sagt at hun hadde lyst å komme å besøke oss i høst. Syntes jeg hørtes koselig ut, så jeg sa at vi måtte få høre senere. Så i går kveld fikk jeg henne på facebook, hun har bestilt billetter og kommer hit om 14 dager. Skal være i 10 dager. Jeg har termin den 30 aug så det er jo mulig at jeg føder mens hun er her. Synes det er rart av folk å bestille før man har avtalt om det passer. Å si i forbifarten at man kommer til høsten er noe ganske annet enn å bestille billett på en bestemt dato uten å snakke med folkene man skal til. Altså jeg er glad for besøk av familien, men vil gjerne ha rier hjemme alene sammen med mannen og komme hjem med baby alene sammen med mannen min uten å ha gjester, En uke etter fødsel er noe annet enn oppi fødsel. Nå kan det jo være at jeg ikke føder før etterpå da...
Lene~mor til tre Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Skjønner godt hva du mener å spesielt siden du venter baby rundt den tiden, jeg å synes det høres litt rart ut å bestille biletter før man spør om det passer å komme...
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Huff stakkar deg!!! Dette hørtes ikke gøy ut! =( Og så må du gå den siste tiden når du bare skal slappe av og varte opp for familie, nei det skjønner jeg godt at du har så lyst til. Håper det ordner seg for deg, og så burde du kanskje si til henne hvordan tingene er, så slipper du forhåpentligvis å ende opp i en slik situasjon igjen!? Lykke til!!! =)
blond Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Den var drøy! Jeg ville ikke satt pris på "overraskelsen" og spesielt ikke siden du har termin på samme tid. Greit nok at hun har bestilt billetter, men når hun gjør det på den måten synes jeg ikke at hun kan forvente overnattingsplass.
skorpionfruen Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2009 Jeg hadde uansett aldri bestilt en reise noe sted uten å sjekke opp at datoen passet for dem jeg skulle overnatte til. Enda mindre i en sånn situasjon som er det mest private jeg kan tenke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå