skorpionfruen Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Maiken ble 5 år og nå størst i barnehagen Var strålende sol og fint vær. Hadde hageparty hvor ongene hadde eget langbord med pølser, potetgull, is og kake. De hoppet på trampolina, lekte med div uteleker og spilte crocket. Var vel en 15-16 barn her og familie. Snakker om gavehav... Hun har ikke sett på halvparten enda. Blir nesten litt trist av forbrukersamfunnet i dag. Men jeg og barnefar deler på tingene også tar jeg noe med på hytta så får det nyhetsverdi når vi kommer dit. I dag er det ei som er sliten, blir nok film og endel avslapning i dag ja. Var ikke i seng før 11 i går, men sov vertfall til 10 i mårrest da. Godt det bare er en gang i året.
Lene~mor til tre Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Så korselig, så bra at det ble vel overstått Gratulerer til jenta di foresten! Ja man blir sliten av å ha bursdag hehe, det tar på for de små Om 10 dager er det vår tur for da har minsten i huset bursdag og blir han 7 år Men vi skal bare ha voksen selskap den dagen da det jo er skoleferie, så skal han få ha selskap rett etter skolen er begynt
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Ja det er ganske slitsomt med barneselskap, og i alle fall når dere hadde så mange gjester! Jeg hadde ikke barna når jeg hadde bursdag nå, så det var bare min far og farmor som hadde middag og kake. Så skal jeg ha barneselskap for lillebror på søndag. Det blir kos, men vi blir ikke så mange da heller. Vi er ikke så stor familie når jeg ikke skal innvitere alle på bf sin side.
blond Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Godt at det var bra vær i går, man skal ha stort hus hvis det ikke skal bli trangt og klamt med så mange unger. Gratulerer med femåring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå