Gå til innhold

jeg savner ham, til tross for det han har gjort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med tips i forhold til hvordan man kommer seg videre etter et samlivsbrudd?

jeg vet jeg bør hate ekssamboeren min noe voldsomt, det gjør jeg også, men klarer ikke å la være å tenke på ham, savna ham, elske ham....

han hadde hatt et forhold til ei dame i 1 mnd da jeg fant det ut, hun er for øvrig 40 og han 26. og bor i en annen by...

jeg visste at forholdet vårt ikke var bra,men trodde vi kom til å ordne det, trodde vi elsket hverandre.

men til saken, hvordan komme seg videre når man føler seg så utnyttet, misbrukt, latterliggjort, ydmyket, verdiløs og uberukelig?

det kjennes som jeg totalt har mistet meg selv, jeg ga alt av meg selv i forholdet og når han nå har flyttet inn med den nye dama si så føler jeg at jeg ikke har meg selv lenger. så mye er borte....

håper noen som kjenner seg igjen kan svare på denne tråden.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må forsøke å beholde verdigheten. Ikke trygle han om å komme tilbake til deg ol. Det er HAN som har driti seg ut!

Eksen min innledet ett forhold til min bestevennine, jeg passet hennes sønn, slik at de to kunne ha stevnemøter (selvfølgelig bak min rygg...)Så jeg vet hvordan det føles!De flyttet så sammen, da katta var ute av sekken!Men karma er noe dritt, og hun gjorde mot han, som han hadde gjort mot meg...

Trøst deg med at det blir faktisk bedre!Sår gror, og man blir likegyldig til denne personen!Det tar tid, men en dag innser du at følelsene er over.Og så møter du noen som virkelig elsker deg med kropp og sjel!Så tenker du:"Hva fa.. så jeg egentlig i den taperen?Han er da ingenting å gråte over!!!"

Masse varme tanker til deg!=)

Skrevet

Tror ikke det er du som er verdiløs og ubrukelig her.men etter hvert som dagene går vil det føles litt lettere.mannen min gikk ifra meg og barna våre til fordel for en venninde av meg,han kom tilbake etter 1 mnd,og jeg tok han inn igjen.det var en kjempetabbe.det begynte bra,men så ble det bare konstant krangel om alt.i dag er vi separert og snakker ikke sammen i det hele tatt,selv om vi har barn.prøv å ta en dag av gangen,hold deg selv opptatt,så du slipper å tenke så mye,finn på nye ting,selv om du ikke har lyst,det hjelper å gjøre no.gradvis vil du nok føle deg bedre.jeg har det bedre nå enn jeg har hatt på lenge.

Mange gode tanker til deg!!

Skrevet

Hei (:

Jeg ble forlatt av sambo etter 8 år og dattera vår var 6 mnd. Fullstendig sjokk, selv om jeg merket han var avvisende. Trodde vi elsket hverandre, som du sier.

Feilen er nok at vi går og savner noe som ikke er lenger. Savner den han var når vi hadde det bra. Men han fortjener ikke deg lenger, for han har sviktet deg. Og som andre sier, du er ikke taperen her. Du savner han fordi du ønsker å spole tilbake tiden. Skuffende når det viser seg at den personen man liker ikke er slik man ville trodd.

men man må ta ting som de er, man kan ikke forandre en person uten at han selv vil.

DU må fokusere på deg selv nå. For min del så hjelper det å tenke at jeg iallefall ikke har gjort noe galt. Jeg har gitt av meg selv og prøvd - og fortjener derfor det beste. Vil du ha en slik en som gjør slik mot deg??? Tror ikke det...

Om han kommer tilbake og angrer, og virkelig snakker med deg - kan du gjøre deg opp en mening om du er villig til å jobbe for dere.

men inntill videre gjør du best overfor deg selv og han å gi han minst mulig oppmerksomhet. Vis at du klarer deg, og at han bør behandle deg med respekt.

Men ja, det er tøft til tider- lett å tenke hva som er galt med meg?? etc..

MEN helt ærlig så er det vel han det er noe galt med, og det vet han vel innerst inne selv, og tror han innser det mer etterhvert. Kom deg ut i friluft når det røyner på, prat med noen etc..

Klem til deg- du har min fulle forståelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...