Miss Impatient Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Er hjemme alene i hele dag - og fullstendig tiltaksløs... Ligger fortsatt i senga, og det sier vel litt... Har 11 dager igjen til planlagt KS, så nå er det bare om og gjøre å få dagene til å gå - men det er lettere sagt enn gjort når jeg er tung som en hval, og ikke orker noe som helst.... Forslag til hva jeg kan gjøre?
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Kjenner den der du.. Hjemme alene om dagene og 6 dager til jeg er 14 dager over. Ingen fødsel på gang her noensinne tror jeg. Jeg har lasta ned masse dårlig filmer som jeg ser... Lese en bok? Lese dårlige dameblader?
Miss Impatient Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Uff, da er du nok enda mer lei enn meg stakkar... Har sett alt av filmer (lasta ned jeg også....), finnes en grense for hvor mange dårlige dameblader jeg gidder å lese (blir dessuten bare deprimert av alle "normalkropp"-klærne jeg får lyst på, hehe....). Holder på å lese Menn som hater kvinner, men den er ganske lang, så orker liksom ikke sitte hele dagen med den heller.... Menmen, nå har jeg vasket litt klær, holder på å farge håret, og skal etterpå rydde oppvasken og steke meg en pizza - så da har det vel gått enda noen timer får jeg håpe:-P Gikk forresten over termin sist gang jeg også, så jeg føler med deg... Ikke noe gøy!
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Huff, føler med dykk som berre går og venter og venter... Om ein har energi til det, er det koselig med baking og matlaging. Eg har gjort ein del av det i det siste, når eg har hatt energi til det. Og så passer eg på å lage mykje av alt, og fryse ned. Så fylles frysaren opp til det blir travlare tider, og mindre tid til å lage skikkelig mat. Er det hormonane som gjer meg så husmoraktig?
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Jeg farga øyevippene i går også. Det kan man gjøre. hehe. Ja, blir deppa av normalkroppklærne også. Tenker at det blir en stund til jeg passer i de uansett. Kjøpe ullklær på nettet til vinteren og de barna man har kan man gjøre... det gjorde jeg i går. Hehe. Vinteren kan bare komme (sa hun i juli)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå