Lene~mor til tre Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Dem meldte om Høststormen på nyhetene igår og jeg tenkte huff bare jeg hørte odret høst hehe, har ikke lyst til å tenke på høst enda selv om jeg vet det er 1 August på lørdag og august er jo liksom en høst måndte. Helt plutselig nå ble det helt mørkt og grått ute, og det blåser nå veldig kraftig og plaskregner Jaja det var den sommern hehe, fikk 2 uker med sol og resten regn. Ikke er det særlig varmt ute heller, minner om høstluft ute nå de siste dagene, så det ser jammen ut som høsten kommer tidlig i år
skorpionfruen Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Men du får krysse fingrene for en fin høst, høsten kan være veldig varm og veldig vakker. Satser på at det blir stille etter stormen og at dere får mange varme dager utover. Men skjønner hva du mener, etter høst kommer vinter... *blææhh* men jeg føler at høsten begynner i september, august er sommermåned.
Lene~mor til tre Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Huff ja det håper jeg også, det er bare det at det nå har føles ut som høst i 3 uker allerede Må ha på jakke om vi skal ut f.eks, sånn er det lenge siden jeg husker "sommern" var sist så nå er det egentlig høst ute allerede Men vi får håpe det tar seg opp men det ser jammen ikke lovende ut ifølge værmeldinga heller, 15 + grader er ikke akkurat mye å skryte av i juli måned, noe det er ute nå
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Ja jeg føler også at høsten har kommet. Men august er jo ikke høst. Sommermåndene er jo egentlig juni, juli og august. Føler ikke det er høst før september jeg. Vi har akkurat begynt på ferien, og skal reise til Danmark på onsdag. Håper på bedre vær!!!!! =)
blond Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Jeg storkoser meg i dette været, synes det er fascinerende med torden og lyn! Men dette er bare en periode, høsten blir varm og lang tror jeg.
blond Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 September er sensommeren for meg. Oktober er høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå