Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er nå i uke 37. Brått i går kom det verste. Sår hals, hoste, rennende nese og i natt har jeg hatt sterk feber. Jeg er helt elendig, og tenker at dette umulig kan være bra for babyen i magen. Skal på kontroll i morgen. Er det vanlig å sette i gang fødselen pga høy feber og slik?
Nangiliama Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Huff stakkar.. Aner ikke noe om hvordan det fungerer,e men vil ønske deg god bedring.. Tenker du burde ta kontakt med lege/legevakt i dag, med tanke på svineinfluensa, så du kan få Tamiflu (eller hva de nå gir). Gravide er en gruppe som skal ha antiviral behandling - og denne fungerer bedre jo tidligere man starter opp. Ikke vent til i morra!
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Tusen takk for lærerikt svar! =) Tanken på Svineinfluensa har virkelig ikke streifet meg en gang Men du har et godt poeng! Takk! =)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 La oss få vite hvordan det går da! God bedring!
findus1 Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Ring dem, ikke dra ned og sett deg på venteværelset ! Risikerer å bli mer syk av å sitte med andre dødelige
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 Fikk besøk av fastlegen... Ingen grunn til bekymring. Feberen var gått ned og jeg er allerede på bedringens vei. Skulle det bli verre måtte jeg ta kontakt. Æsj, hadde nesten håpet på at de satte meg i gang for sikkerhets skyld Men det er vel best for tulla vår at hun får bli i mors mage noen uker til....
Nangiliama Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Så fint at det går bedre med deg da! Krysser fingrene for at du har hatt en kraftig forkjølelse, og slipper å ligge langflat med influensa nå på slutten! - Det er sikkert like greit å komme seg til hektene før du skal føde - det er vel hardt nok arbeid i utgangspunktet om man ikke skal være syk i tillegg;)
Nangiliama Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Hvordan er formen nå da Lilli? Har du friskna til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå