soleia Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Me skal på dåpssamtale i dag, men då eg snakka med kyrkjekontoret spurte eg om me kunne ta babyen med, og det ville dei helst ikkje :-( Har ikkje veldig lyst å gå åleine, slik pappan føresler, synes dette burde vere for begge foreldra. Men forventar dei at ein skaffar barnevakt til 2 mnd baby? me har ingen besteforeldre i nærleiken. Nei, er frista å møte opp med babyen likevel. Kva har de gjort?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 vi har hatt med babyen begge gangene, og spurte faktisk ikke på forhånd om det var greit heller, bare regnet med at det var greit:) Presten syns det var koselig han, og han ville helst at begge foreldrene var med, så da var det jo greit:) Jeg hadde tatt med babyen uansett jeg, slik at begge to kunne være med.
petite fleur Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Så pussig...Vi hadde dåpssamtalen hjemme hos oss, og babyen var jo selvsagt her. Jeg tror faktisk jeg ville tatt med babyen likevel.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Eg tok med lillegutt på dåpssamtalen eg, ta babyen din med viss han tåler å ligge i ro en stund du Det kan jo ikke skade, og du kan jo fortelle situasjonen om at det hadde blitt vanskeligt med barnevakt
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Det hørtes utrolig teit ut at ikke de ville ha ungen deres der under samtalen. Vi hadde vår med, og det var null problem, hun var kun to-tre uker da, men likevel. Nei, jeg hadde bare tatt med meg babyen jeg og gitt blaffen i hva de " helst ikke ville ". Det er jo barnet det handler om hele greia, så er bare teit å si at ikke den skal være med.
LoveActually Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Merkelig... Når vi var så hadde alle babyene med (vi hadde felles samtale)
OsloMor Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Dummeste jeg har hørt! Hvor skal man ellers ha ungen? Vi hadde presten hjemme hos oss med eldste og yngste var med andre gangen. Selvsagt kan babyen være med på dåpssamtale!
soleia Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 Vel, då er me attende frå samtalen, der me enda med å ta med vesleguten. Var ein far åleine, ellers hadde dei andre 6 foreldrepara med seg babyen. Såg ikkje ut til å plage preseten, så skjønar ikkje kvifor den sekretærdama seier slike ting.
Alba44 Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Ja, det hadde vi og alle de andre som var der. Noe annet finner jeg merkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå