Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Det har seg slik at for 6mnd siden, ( Vi hadde da hvert sammen i 6mnd og forholdet var veldig opp og ned) - Uansett, Typen min begynte å snakke om våre problemer til venniner og xene hans. I tilegg fikk han en liten flørt til en han har logget med. Han traff henne aldri, men han lekte med seg selv foran web kamera osv. Han sier at han aldri fikk noen naken bilder ellerno av henne. I denne perioden jobbet han mye vekke og om kveldene, så det var vel som regel da det ble disse tlf flørtene osv, men han sier nå, som jeg har funnet ut av det a han husker ikke hva som ble sagt, men at han beklager det hele. Men hva gjør jeg? endelig var forholdet perfekt, så finner jeg ut av dette. Jeg elsker han, men det gjør vondt å tenke på. dette fant jeg ut for ett par mnd siden, å etter dette har jeg heller ikke klart å ha sex med han. Men tørr jeg tilgi han? Satser jeg videre eller går jeg fra han? Det følger også med at jeg har hvert sammen med en som var utro før den nåværende mannen, å han levde dobbelt liv. så jeg mener mannen min ikke eier respekt for meg ettersom han klarer å holde på slik .. Men han droppet kontakten etterhvert med alle disse venninene, men likevel føler jeg for å glemme hele greia, samtidig som jeg ønsker å fortjene noe bedre..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg ville ikke ha fortsatt forholdet til denne mannen, men meg om det. Skal du gå videre med ham, må det nesten være fordi du kan tilgi og legge det bak deg. Det hadde ikke jeg klart...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Du mener at du fortjener noe bedre pluss at han ikke har respekt for deg, som du sier. Hvordan kan det da være perfekt? Stoler du på ham?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Du fortjener någe bedre enn ein mann som har vert utro me deg, men viss du klare å glemma det som skjedde, å han ikkje har kontakt med de venninnene, å du elske han, så fortsette du å var sammen me typen din, viss du føle det er rett for deg Men viss det hadde skjedd igjen, så hadde eg ikkje tenkt på å fortsetta forholde med han engang(noe eg ikke hadde gjor etter første gang engang)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 fordi vi fikk fikset forholdet, å han droppet alt av kontakt med disse venninene. Forholdet ble kjempe fint i 4 mnd ca, å nå for ett par mnd siden fant jeg ut at dette hadde skjedd i opp ned perioden vår.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Åja, jeg stoler vel egentlig på ham. HI -13:29 var også meg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Jeg synes du skal fortsette forholdet jeg,om du føler du stoler på han og føler deg trygg med han og har det bra. Om han har droppet disse "venninnene" og tydelig viser det er deg han vil ha. Så glem det som var og konsentrer deg om fremtiden. Gjør han noe sånt igjen, så hadde jeg nok dumpa han. Du risikerer å bli såret men det gjør man uansett i et forhold. Det kan også hende dere utvikler et flott forhold og at dere fortsetter å ha det bra sammen. Det er verdt risken synes jeg om man først finner noen. Antar dere er begge ganske unge, er litt sånn typisk oppførsel fra gutter som går fra å være singel og inn i et forhold. Men ikke dermed sagt de ikke kan vokse opp å slutte med det. Satser du videre må du satse for fullt og ikke ta opp det nevnte igjen.Om du ikke klarer å ha sex med han en gang er det kanskje like greit å droppe hele greia. PS;er det for å straffe han du ikke vil ha sex, eller er det fordi det får deg til å tenke på "dem" og det han gjorde? Dere er så tidlig i forholdet at om du vil satse så må sånne ting være ute av verden, ellers så vil det bare gnage og gnage, til det ikke går lenger!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Føler meg skikkelig komfortabel med svaret ditt, anonym 13:43. Skjer det igjen, ryker han uansett. Vi er ganske unge ja, å etter dette har han faktisk blitt en enda bedre far og kjæreste. Mye blidere osv, å det tyder jo på at forholdet utvikler seg bra! Vi har ikke sex fordi jeg begynner å tenke på det. Men vi har klart noen ganger. Han blir heller ikke sur om jeg på en måte legger opp til det, men ikke klarer likvel. Det er jo også en bra ting HI
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Du er jo ikke interessert i å vite sannheten : at den mannen din har det bra med deg, fordi han får den spenninga han vil ha på si i tillegg. Ingen mann som er riktig vel bevart holder på sånn slik som din gjør, han elsker deg kanskje, men respekterer deg gjør han så absolutt ikke. Det første jeg tenkte er at du er redd for å være alene, for ellers hadde du ikke funnet deg i denne oppførselen. Ingen normal kvinne ville ha gjort det, og ihverfall ikke i begynnelsen av et forhold (her snakker vi år, ikke mnd) Har han klart å bruke deg som en dørmatte til nå, så klarer han fint å fortsette det. Klart du e rkomfortabel med å få vite at du bør fortsette å være sammen med han, for det var vel det du var ute etter å høre? at det er greit, er så uskyldig og normalt? menn er sånn, uskyldig spenning osv? bullshit, den mannen kaster seg nok over det ledige kvinnfolket han finner, han vet jo at du ikke går noen vei uansett.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 Du har problemer med en mann du knapt nok har vært sammen med ett år. Det første halve året (når folk flest nyforelskede og svever på skyer) var forholdet opp og ned, og i tillegg var han utro på nett. Nei vettu hva?! Dette er ikke et forhold å satse på og heller ikke en mann å satse på.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Eg har hatt det ganske likt deg. Eg er fortsatt i lag med han som har behandla meg dårlig. Og dette sjedde for ca 3 år siden. Og eg slite som bare det med det i dag. Men eg prøver bare og la livet gå videre. Men gud så vanskelig det er:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå