Gå til innhold

Help, jeg skjønner ingen ting!


Ele

Anbefalte innlegg

Heihei!

jeg skjønner ingen ting her, håper på gode råd!

Vi har prøvd å bli gravide siden januar, jeg har hatt to SA, en på mars å en i mai.

Nå er det 8 dager siden jeg skulle hatt mensen, det er ingen tegn til den, men jeg har ikke klart å få til en positiv test!

Det har vanligvis gått noen dager etter forventa mens før jeg har testa positivt før også, men ikke 8! Frykter at jeg har mista mensen..? Er det noen sjangs for at jeg er gravid tror dere...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo absolutt være, for noen har jo sen hcg produksjon, og hvis du har hatt det tildligere og så er det jo ikke usannsynlig;) men jeg også har gått over forventet mensen sånn plutselig en gang, og jeg har veldig regelmessig sykluser;)og da var jeg ikke gravid:(

Jeg ville kanskje dratt til legen og bedt om blodprøve;)

Også prøve å ta test med morgenurin, og få den så konsentrert så mulig ved å drikke lite kvelden før;)

 

Masse lykke til da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!!

 

Sist gang fikk jeg ikke posetiv for etter 7 ukers tid, allså 3 uker etter ventes mens.

 

Nå fikk jeg det rett så raskt.

Jeg synes ikke man skal stresse med å gå til legen å sånn, egentlig.

Vent noen dager til så tester du deg.. tenker meg kanskje du er gravid her.. Lykke til!

 

Hvis ikke du er det, må ikke du og mannen din stresse så mye med det. jeg å kjærsten min ga opp etter lang prøve tid, da pluselig ble jeg gravid med en gang..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...