Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Hva skjeeer?!? Jeg tok av meg bh-en i sta og så at det hadde kommet en GUL flekk på venstre side. Prøvde å klemme på puppen og da kom det ut en gul væske!!!! Hva i all verden er dette??? Hjeelp.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Heeeelt normalt:) "Forstadiet" til melken:) Puppene øver seg og lager seg klar til den lille kommer:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Er det betennelse eller noe? Og hvorfor kun på den ene siden? Skal den være gul altså? Herregud, jeg fikk sjokk Driver jeg å lekker melk allerede? Er det mulig? Sprøtt..
OsloMor Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Helt normalt, men husker jeg synes det var skikkelig rart og ekkelt i graviditeten. Da ungen var født, var det helt naturlig:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 ..Oi! Dette har ikke skjedd med meg enda. Jeg er snart 30 uker. Skal den være gul altså...? Høres sketchy ut.
thea - M har gull i gulping Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 da er det nok bare råmelk:) den kan også være litt brunaktig og helt gjennomsiktig:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Hahahaha Jeg skvatt så syykt. Hva i alle daaager! Det er litt ekkelt egentlig.. Ehm.. Når blir det til hvit vanlig melk da? Ikke sånn gul slimmelk!
Sjefsmegga Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 haha...førstagangs? Det er kolostrum, råmelk selvsagt. Noen får det først etter fødselen, mens andre får det mens de er gravide, begge deler er helt normalt. Den er gul og veldig fet, full i mye antistoffer også for å gi både mage og tarmer hos den lille og ikke minst immunforsvaret en skikkelig boost de første kritiske døgnene som nyfødt i et nytt miljø med mange fremmede mikrober.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #12 Skrevet 30. juli 2009 Mens du er gravid, så er det ikke blitt helt skikkelig melk. Denne væsken kan også være mer gjennomsiktig, men det blir gult i BH'en når den tørker inn der. Ikke alle har dette, heller, og det er også like normalt:) Når babyen kommer, så vil den første melken være det som heter råmelk. Den er det mindre av, men den er feitere og litt tykkere enn melken som kommer litt senere. Denne råmelken er viktig, for den inneholder alt babyen trenger den første tiden. Melken etter noen dager(etter råmelken) vil være mer skummetmelk-aktig av utseende:) Dette er etter babyen er kommet.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #13 Skrevet 30. juli 2009 Bra Sjefsmegga Takk for svar. Ganske førstegangs ja!! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå