Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Hei Jeg lurer på når man skriver inn på ett forum her inne,og du lurer på om du har fått svar. Er det en "knapp" her inne,som man kan trykke på for å se de siste innleggene eller må man leite opp alt selv? Blir jo litt masse å huske på etterhvert.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Tror du kan gjøre det dersom du er medlem i Gullsmokken.
Kongeørna Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 I rubrikk på høyre side på "din egen side" står "mine siste innlegg". Regner med at du finner det du leter etter der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå