Lillemy-77 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg sitter akkurat å ser på bambina.no, der har di vanvittig mye fint, men alt er jo på engelsk... Jeg kunne tenkt meg "pappas gutt" eller noe sånt på smekker, håndklær, bodyer osv. Er det noen som har tips til bra sider? )
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 På Spread Shirt kan du lage klær med egne tekster på. Ellers har man jo nettbutikken www.lilletordivel.no som selger klær av merket MiniMe. Der er det babyklær og foreldreklær med norske tekster
Snuttemor Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 De har noen søte smekker på Princess med påskriften "like kjekk som pappa" og "mammadalt".
jentebaby30august Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 På Cubus har de pysjamaser med " I lova daddy" Det var flere plagg der med skrift på
s82 Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 eflex butikken pleier også å ha bodyer med masse forskjellig på..
Pia-Malin Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 På www.barnevognskilt.no kan du lage navn eller egen tekst på smokker, for eksempel Pappagutt. :-)
Lillemy-77 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2009 Tusen tusen takk for alle gode tips. Nå har jeg sittet foran pc`en i maaange timer og bestilt babyting, hehe...kjempekos, men det tar på tida. Orker ikke stresse fra butikk til butikk etter alt, så nå føler jeg meg litt mer lettet og i havn med diverse. Er bare 32 uker enda, men likevel...man vet aldri... Klem klem:o)
anette1986 Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Hvis du bestiller fra spreadshirt,så regn med at det blir mye dyrere enn forventet! Jeg bestilte to "selvlagede" gensere som jeg betalte 800 kr for ca. Da jeg skulle hente pakka måtte jeg betale over 300 kr til. for toll osv.! Viser seg at det sendes fra Tyskland,noe som ikke opplyses om før du leser gruuundig på siden deres.. Så vær obs!
Lillemy-77 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2009 Hei anette1986:o) Takk for tips! Jeg har ikke bestilt fra Spreadshirt nei, og det er jeg jo glad for nå.... Jeg bestilte fra barneshoppen.no, bambina.no og lilletordivel.no. Norske sider alle, og varene er allerede betalt, så nå håper jeg bare jeg får alt, hehe... Men uansett, takk for tips:o)
Tøssa Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 http://www.rockmybaby.com/ her er litt kule daddy stuff...pluss at pappan synes det var veldig gøy å handle her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå