vaffeljernet <3 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 jeg får to tette, ca 13mnd i mellom, og har tenkt mye på vognsituasjonen. men "må" man ha tvillingvogn? eldste går i barnehage, så mesteparten av dagen vil jeg ikke trenge tvillingvogn. men så er det helger og slikt da som det kan være greit å ha. derfor lurer jeg på om det finnes noen som ikke har tvillingvogn og evt vil dele noen erfaringer rundt det?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jeg ville nok hatt tvillingvogn, Men om du mener nå du ikke har behov for det så trenger du ikkje kjøpa akkurat nå, da kan du jo vente til babyen er blitt født og se hvilket behov du har for det da?
vaffeljernet <3 Skrevet 2. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2009 greit nok, men jeg lurer på om dt finnes noen som har valgt og ikke kjøpe tvilling/søskenvogn som kan dele noen erfaringer rundt det og ikke ha vogn????
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Hei, kjøper ikke tvillingsvogn, jeg. Jeg bærer stort sett jenta mi på 14 mnd og lille mann vil også blir bæret når den tiden kommer i høst. Har en joggevogn og en gammel Emmaljungel. Det holder!
nettie med 4 små Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 du kan jo evnt se på phil and ted vogna? den er som en enkel vogn, men du kan sette på et søskensete under... Kjenner ei som har denne vogna, ho har 19mnd mellom og eldste er i bhg
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Kan du ikke bære den minste på magen i bæresjal el.l? Eller få et sånt ståbrett på vogna, til eldstemann, de gangene hn må være med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå