Gå til innhold

når babyen har mageknipe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har ikke kommet noe ut av bleien hennes siden tirsdag kveld!!

ser at hun blir rød i fjeset av å presse og gråter mer enn vanlig.

uff, jeg synes så synd på henne:(

noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å få henne til ¨å bæsje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pump deg, ha i en t-skje maltekstrakt (fås kjøpt i vanlig matbutikk... står sammen med vitaminer osv) i melken, gi henne på flaske eller fra kopp hvis du ikke ønsker å "ødelegge" for amming.. Dette har jeg gjort, men... jeg ville hørt med helsestasjonen...

Skrevet

okay:) litt redd for å ødelgge ammingen da, selvom det neppe skjer etter en gang. og så har jeg ikke pumpe!!

Jeg fikk sånne ''sprøyter'' fra helsestasjonen, kan jeg bruke det?

takk forreseten:)

Skrevet

kan bruke sprøyter:-) Et annet tips er noe som heter miniform eller noe... (er ikke helt sikker, har ikke brukt det selv).. Det er noe du skal gi babyen FØR måltidet... det bidrar visst til at luftbobler sprekker så den lille ikke får magesmerter... Jeg ville uansett tatt det opp med helsestasjonen, så får du råd om hva som passer best for dere..

Lykke til, det er så fælt når den lille skriker :-(

Skrevet

kan også hjelpe og masere babyen litt på magen, fosiktige men bestemte sirkel bevegelser i nedre del av magen, fungerte på min ihvertfall =) ellers signerer jeg hun over her om maltekstrakt. Babyer som blir ammet kan gå veldig lenge uten og ha avföring för det er noe farlig med det, man bör väre mer obs på det hvis barna spiser mme (selv om det kan gå en stund da også) så du trenger ikke bekymre deg noe for det enda tror jeg, men er selvfölgelig vondt og se at den lille ikke har det bra =) hvsi ikke kan litt sukkervann hjelpe på smertene ihvertfall, hvis hun har veldig vondt... =) lykke til med lille nurket =)

Skrevet

Du ka helt fint bruke sprøyte :)

Skrevet

ja det er helt grusomt å se henne sånn..stakkars!!

tusen takk alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...