Gå til innhold

Var på tidlig ultralyd i dag :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i dag og hadde sterke mistanker om at det ikke hadde gått bra denne gangen for mistet nesten alle symptomer for en uke siden, kvalmen og trøttheten forsvant helt og jeg spottet også brunt. Men når jeg kom inn i dag fikk jeg se et blinkende hjerte og det var så godt! ikke minst overraskende! For en nyhet!

Embryoet målte til 1,66 cm.. Det var så søtt :-) Måtte bare dele dette med alle! Skal på ny ultralyd i uke 12 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!

 

Så deilig. Hvor langt på vei er du? Har selv hatt litt lysrosa slim/utflod, og mistet litt symptomer. Skal på UL i morgen. Gruer meg. Mistet i MA i uke 11+6 i februar så er veldig var på dette.

Satser på at det er litt overfølsom hysteri ute og ¨går hos meg også..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+3 uker på vei :-) Jeg mistet i MA i fjor sommer i uke 17 (fosteret døde i uke 11) så det var det jeg trodde skulle skje denne gangen også men det var så godt å se hjerte slå! Jeg håper du også får oppleve denne gleden nå ved å se et bankende hjerte! Du må skrive her når du har vært på ultralyden da, ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er fint med den lille spiren din :o) Det er alltid en lettelse å se det lille hjertet som blinker mot deg og bekrefter at alt er bra. Skal på tidlig UL om en uke... og kan nesten ikke vente... gleder meg masse!!

Lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en kjempe god følelse, kunne ligget der å sett i evigheter jeg, hehe^^ Skal på ny ultralyd om 2 uker men det er privat, orker ikke å vente så lenge som en mnd, har hatt en MA som jeg ikke vil oppleve igjen:-( Hvor langt er du på vei da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...