Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Bra eller dårlig?? Er en venninne av meg som anbefalte meg dette da det var bedre for kroppen enn Diane, og man blir visst mer kåt...
<3 mine søte små<3 Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 har ingen dårlig erf med det.. gikk på det før jeg ble gravid:)
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Brukte merket for 5-6 år siden, mens jeg bodde i England. Jeg gikk opp en cup-størrelse, og ble kvisefri. Så dette merket var veldig bra for meg:) Sluttet på det da jeg kom tilbake til Norge, og ingen hadde hørt om merket...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Så rart at ingen hadde hørt om det i Norge for 5-6 år siden, jeg har brukt Microgynon i 14 år! (I Norge) Har aldri hatt en eneste bivirkning, er veldig fornøyd. Men om jeg blir så fryktelig kåt av de...ha ha....spør mannen min, han vil nok være uenig i akkurat det :-)
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Var sikker bare min daværende lege som ikke hadde hørt om det... Det var mitt første merke, og tenkte vel det var greit å ta et annet merke.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er kjempefornøyd! gikk på implanon, og da jeg gikk over til microgynon gikk jeg ned i vekt og fikk mye mer energi. Blødde myyyye mindre også. Og huden ble bedre Anbefales
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg var veldig fornøyd med Microgynon, hadde mye bivirkninger av f.eks Trionetta, men hadde ikke problemer med Microgynon...
Gunner Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Bare gode erfaringer her og. Men har ei venninne som ble gravid på det merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå