auro Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Har vært fornøyd med regntøyet fra reflex, men det stopper på str 128. Hva bruker dere etter det? Må selvfølgelig være tett og tror jeg vil ha av den tykke typen nå også. Altså ikke det tynne stoffet. Jenta blir straks sju år.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Ånei, gjør det det? Det visste jeg ikke. Nå ble jeg nesten litt lei meg! Men hun kan sikkert bruke 128 en stund til? Min store gutt på 7,5 år kan i hvertfall bruke den i år også. Tror jeg, da. Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen andre merker...
auro Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Ja, var ihvertfall den beskjeden jeg fikk på butikken som fører reflex. Dumt når det er så bra og billig.
Lene~mor til tre Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Synes det er sånn med alt jeg, over str 8 år er det ikke så mye fint eller så mye å velge i. Jeg har kjøpt helly hansen jeg til jenta mi, regnsettet fra h&m er iværtfall ikke noe bra da det ikke holder tett.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Regntøy hos oss handles her: http://www.termoland.dk/shop.asp?vID=28# Dette har vist seg å være ytterst solide saker, vel egnet for to høyst aktive gutter. Dessverre går disse bare til ca 150 cm, så nå er eldstegutten blitt for stor....
Oj,nr3! Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Jeg syns også det var veldig synd når jeg oppdaget i fjor at det stoppet på str 128. I år har datteren min brukt overtrekksbukse på HM og Skogheim jakke.. Funket kjempefint det, de kryper ikke rundt i søla i samme grad når de begynner å bli store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå