☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Er i mnd igjen i morgen, 1 September ligger jeg på operasjonsbordet for å få ordet på det som overvekten har gjort med magen Skal bli utrolig godt å bli kvitt all den overfladige huden og alle plager det medfører. Gruer meg til tiden etterpå i forhold til barna mine, skal jo ikke løfte og anstrenge meg på 6 uker, heldigvis så er mannen hjemme de 2 første ukene etter operasjonen, og barna har jo ikke så mye behov for å bli bært på eller løftet opp de er 4 og 2 år men tenker bare på om de detter og slår seg og vil komme opp til mamma, men det finner vi en løsning på Men nå er jeg endelig snart i mål, tiden har gått fort og jeg trodde aldri jeg skulle klare det, men det gjorde jeg! Tanke på at 32 kg er borte fra kroppen min er helt vannvittig å tenke på, det var jo ikke rart at jeg sleit med rygg og knær og at jeg ikke orket å leke med ungene, huff grusomt å tenkte på, men nå er det snart over! Ha en strålende dag damer
Gurine Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Så flink du har vært da Gratulerer. Hvordan klarte du å gå ned såpass mye? (hvis du vil dele det da) Jeg skal ta av minst 40 kg, men sliter veldig med både å motivere meg og starte opp. Sitter her og DIBer istedet for å trene Skal prøve å gå litt mer bare de største kommer i gang med skole og barnehage igjen Magen min er ganske slaskete etter siste fødsel, så regner med at jeg trenger bukplastikk jeg også, hvis jeg klarer å gå ned noen gang da...
Monajenten Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Så utrolig flink du er!!! Gratulerer så mye! Jeg lurer også på hvordan du har klart å gå ned så mye, og hvor fort? Jeg har fått utført bukplastikk, og det tungt i begynnelsen, men absolutt verdt det! :-)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har gått ned 32 kg siden 2007. Jeg begynnte rett og slett med en uke på sykehusdietten, da fikk jeg opp øya og innså at jeg faktiskt kunne gå ned i vekt, at jeg ikke hadde en sykdom som gjorde at jeg ikke klarte å gå ned. Så da kom motivasjonen jeg ble mere bevisst på hva jeg puttet i meg og samtidig som kg forsvant så var det lettere å bevege seg, gikk trapper istedentfor heis og rulletrapper, har ikke trent noe voldsomt egentlig har bare beveget meg for at det har vært så mye lettere, har danset en del da for det er så gøy Tusen takk dere Monajenten hvor tok du bukplastikken din? Jeg skal til Drammen Private.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå