*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 pappa har bursdag på søndag, og jeg har lyst å lage en kake til ham...men vi skal i bryllup lørdagen og jeg vil ikke satse på å fa laget og pyntet en kake søndagen....;o) Tenkte å lage bunnen i dag, fryse den og pynte på søndag...men hvilken kakebunn er best å fryse og hvordan er det best å tine den opp...?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 daimkake er iskake å den er hvertfall kanon god.. ellers vet jeg ikke hvilken kaker som er god å fryse. men klippekrans er hvertfall grei å fryse, men det blir jo mer i bollekategori.
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2009 Nei, sånn gjærbakst vil jeg ikke lage...og må være en kake uten kremfløte i...og daimkaken er vel kremfølte i?
☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Gulrotkake er kjempegrei å fryse..Blir bare bedre. Kan fryses med glasuren på, men synes selv den er best hvis glasuren er fersk, bare stått i kjøleskap ett par timer før servering:)) NAM!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 ja det er kremfløte i den.. snickers kake er veldig godt å den kan fryses. http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=52816 her er noen forskjellige kaker som kan fryser
sitrus76 Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Sjokoladekake med smørkrem er god og grei å fryse:)
eplejente Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 personlig har jeg aller best erfaring med frysing av nøttebunner. Suksessterte er jo en slager, eller nøttebunn med smørkrem eller sjokoladekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå