Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere :) Et par spm ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når i F..... kommer energien tilbake ? ER SÅ TRØTT Å BLIR sliten bare av å reise meg :( hvert borte fra jobb en stund nå men tilbake på mandag og gruer meg :( Noen andre som har det som meg ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Trøttheten og kvalmen slapp mer når jeg var rundt 14 uker.

Skrevet

14 uker !!!!! o my god ! Jeg er 12 uker :( Kan ikke huske det var så ille med 1, mann. Alt er anderledes denne gangen så håper det er ei lita tulle :) Har en gutt fra før :)

Skrevet

Nå ble jeg glad! Sneik meg inn fra 1. tri. Er så trøtt at jeg godt kunne sovet døgnet rundt for tida. Slapp, trøtt, kvalm og guffen. Blir jo nesten litt deppa av det... Er 11+ 0 i dag, så da er det jo ikke så VELDIG lenge til jeg kan håpe på bedring!

Skrevet

Jeg synes aldri at den trettheten gikk helt over, men den ble litt bedre sånn rundt 13-14 uker tror jeg. Eller kanskje jeg bare lærte meg å forholde meg til den, hvile nok, osv. Vet ikke helt.

Skrevet

heysann :D Eg er 17+2 i dag :) Men trøttheten er enda ikke borte :P ... Om eg ikke får sove MINST 12 timer ,er det ingen som får snakke til meg en gang .... Håper eg blir mer "opplagt" snart :P Lykke til på jobben :D

Skrevet

Det blir bare værre og værre ! Orker ikke sitte oppreist for det er så slitsomt. Sover et par timer så er jeg good to go et par timer så er det pån igjen. Var ikke så ille sist :(

Skrevet

uff, jeg er i uke 19 nå... er helt uoverkommelig å rydde ut av oppvaskmaskinen... jeez kom til å tenke på hvordan man skulle stelle istand barnedåp til våren, nesten på gråten... + at jeg måtte spy i butikken idag, og var nær ved besvimelse... *syte*

Skrevet

Hehe...kanskje litt stygt å le,men det er så godt å høre at det er andre som har det som meg! Jeg er 26 uker i morra og peser nærmest bare av å TENKE på å gå ut av døra!! Har hatt dett sånn i mange uker nå. Og har en viss anelse om at det ikke kommer til å bli noe bedre de siste ukene!

Hadde det ikke slik med første mann,men jeg var forberedt på at jeg ikke ville ha det sånn igjen. Tross alt-forrige gang kunne jeg sove døgnet rundt om jeg ville når jeg ikke var på jobb. Nå har jeg en liten tass på 2,5år som tapper meg for energi i tillegg til den lille i magen.

Men kanskje det er slik fordi det ikke kommer til å bli no annerledes etter fødselen? Har hørt uttrykket "En er som en og 2 er som 10!" Kanskje det er noe i det?? :D Godt jeg har en del erfaring fra barnehage! :D GLeder meg uansett til dette gullet kommer ut.

Klemmer fra en skravlesyk meg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...