Gå til innhold

Regn regn sol sol kom til meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er regla lille frøken rosa her går rundt og sier hver dag når regnet siler ned og solen glimter med sitt fravær.

Har prøvd å fortelle henne mer enn en gang at den ikke går helt sånn, men som hun sier; Mamma, det regner jo og da er det sånn!

Jaja, skikkelig kjipt er det uansett. Greit nok at det er en form for kos å gå tur i regnet, men ikke hver dag eller?

Synes synd på alle de som har hatt ferie nå i fellesferien og nesten ikke sett glimt av sola. Hvordan får man samlet solens energigivende stråler til å møte høsten og vinteren i dette mørke landet da?

Godt vi har solarium. Ekspertene har jo alltid strides om hvor sunt det egentlig er kontra bivirkninger, men jeg velger å ta litt sol, få litt lys i fjeset og farge på kroppen, d-vitamin i systemet og håper stadig at sommeren ikke er helt over:)

Ha en fin dag i regnet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søt, lille Rosa dah! c",)

Øspøs er vel den beste beskrivelsen av ferieværet så langt - selvom det ble et par-tre dager helt i starten som var ganske bra. Trøster meg med at turnusjobbing gir flere sjanser for fridager i finværet!

Ellers har jeg hatt noen fine dager på jobb denne uka - har vel bare fått bekreftet at det var riktig å bytte arbeidsplass ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...