Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Det er regla lille frøken rosa her går rundt og sier hver dag når regnet siler ned og solen glimter med sitt fravær. Har prøvd å fortelle henne mer enn en gang at den ikke går helt sånn, men som hun sier; Mamma, det regner jo og da er det sånn! Jaja, skikkelig kjipt er det uansett. Greit nok at det er en form for kos å gå tur i regnet, men ikke hver dag eller? Synes synd på alle de som har hatt ferie nå i fellesferien og nesten ikke sett glimt av sola. Hvordan får man samlet solens energigivende stråler til å møte høsten og vinteren i dette mørke landet da? Godt vi har solarium. Ekspertene har jo alltid strides om hvor sunt det egentlig er kontra bivirkninger, men jeg velger å ta litt sol, få litt lys i fjeset og farge på kroppen, d-vitamin i systemet og håper stadig at sommeren ikke er helt over:) Ha en fin dag i regnet:)
Reveenka Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Søt, lille Rosa dah! c",) Øspøs er vel den beste beskrivelsen av ferieværet så langt - selvom det ble et par-tre dager helt i starten som var ganske bra. Trøster meg med at turnusjobbing gir flere sjanser for fridager i finværet! Ellers har jeg hatt noen fine dager på jobb denne uka - har vel bare fått bekreftet at det var riktig å bytte arbeidsplass ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå