Gå til innhold

Mens-smerter noen??


bøll

Anbefalte innlegg

Eg har termin 9. August, men har i den siste uken hatt så mye sterke mens lignende smerter heilt nederst i magen. Det er så slitsomt, og det varer i maaange timer i strekk..

Noen som har det samme, og betyr dette noe??

 

Kan ikke huske at eg hadde dette med forrige...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat det samme...

Termin 15. aug, har hatt mens lignende kramper i magen og mye vondt i korsryggen.

Aner ikke hva det er, ringte føden for å spørre, men fikk en snerpete gammal dame som var mer opptatt av hvor ofte det kom.

Sa det var noen timer mellom hver, og fikk beskjed om at det ikke var rier (good to know, siden det ikke var det jeg lurte på)

Så, jeg ble ikke akkurat smartere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 11 august.

Det er helt vanlig å ha menssmerter i starten på svangerskapet, og i slutten :)

Når man har det i slutten av svangerskapet er det tegn på modning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mens-smerter i ca et døgn før riene begynte i forrige, så jeg tror også at det har med modning å gjøre.

Så jeg går og venter på mens-smertene, jeg. Det er så lenge siden jeg har hatt dem at jeg nesten ikke husker hvordan det er lenger, så av og til når jeg er sliten i korsryggen tror jeg at jeg er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere er noe helt annet.. Eg har hatt MYE kynnere siden 5 mnd, og dette er som at magen strammer seg og blir steinhard, og det blir nesten tungt og puste. Dette er livmora som trener seg til fødselen.

Eg klarer nesten ikke å røre meg lenger når eg får kynnere, må stoppe opp visst eg er ute å går.... Så det er ikke det samme som mens smerter som bare verker..

Men ikke alle har kynnere da.. Ei venninne hadde aldri en kynner før fødselen var i gang...

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg aldri jeg har hatt noen kynnere heller... har erket at jeg har hatt små menssmertelignende kramper, og da knyter magen seg.. men aldri hatt det slik du forklarer...

Trodde kynnere gjorde vondt jeg, en slags svak form for rier liksom... men da har jeg missforstått skjønner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjerne tegn på modning når man får menssmerter/murringer nederst i magen evt på sidene. Var hos JM tidligere i dag og spurte og da sa hun "det er et godt tegn, det er akkurat det vi vil" :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...