Gå til innhold

Hvorfor spiser dere ketchup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meg, HI fra den tråden om "jeg hater pølser". Jeg lurer på hvorfor dere nordmenn spiser ketchup på så og si alt? Hvis du ikke er en slik ekkel ketchupspiser trenger du ikke svar eller føler deg støtt.

Ketchup slik dere nordmenn bruker det kamuflerer jo bare smaken av maten, maten smaker ketchup. Hvorfor kan dere ikke heller spise ketchup istedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker at jeg var en sånn ketchup-onge. Hadde ketchup på alt og syntes maten var uspiselig uten. I dag greier jeg ikke tanken og er helt enig med deg. Jeg er ikke spesielt glad i pølser så må ha ketchup på det for å kamuflere smaken litt, foruten dette spiser jeg ikke ketchup lengre synes det ødelegger maten. Svigerfar har ketchup på alt, synes det ser så trist ut når man sørger for at alt smaker likt.... Blæææh.

Jo forresten dypper chipsen (de få gangene jeg spiser det) i ketchup også.

Skrevet

HI her! Samme som deg, jeg bruker det på friesen og pølse, fordi dette er ting jeg ikke liker og føler er uspiselig uten. Syns det er synd å se unger som må ha ketchup på alt. Mannen min er sånn som svigerfaren din og jeg blri sur.

Skrevet

Fordi jeg liker ketchup med et hint av eggerøresmak!

Og hva er vel bedre enn ketchup med pappastappe på (posepotetstappe)???

Nammenam :-D

Skrevet

jeg spiser ketchup pga jeg syntes det er godt :) men har det som oftest kun på pølser, pommes fritt og potetstappe. grunnen til at jeg har det på potetstappe og pølse er for at jeg liker ikke de tingene såå godt, og da gjør ketchupen de bedre ;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...