Gå til innhold

Blitt spådd at jeg blir gravid nå i juli/august. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg håper virkelig at det stemmer ;D;D

Føler meg mer avslappet enn jeg har gjort på lenge, og har bare tatt ting som det kommer. . Har og hatt el slim denne mnd, og det er ikke noe jeg har hver mnd. . Så håper vi har klart det :):)

Noen andre her som er blitt spådd? og har det stemt? og i såfall, hvem har spådd dere?? :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,når du snakker om spåing så ble jeg det av ex-dama til farn min:) Hun skulle visst være et veldig kjent medium i storbritannia.

Jeg skulle bli gravid endten seint i juli eller seint i august. Så om det stemmer på meg må det i såfall klaffe med 1.pp siden vi begynner å prøve nå;)

Får bare krysse fingerene for at det stemmer!

Skrevet

Jeg ble spådd av ei jente på Babyverden.no, og hun sa at hun følte juli på meg. Hva hun følte visste hun ikke, men.. Denne mnd har jeg også følt meg veldig avslappet, og jeg vet vi traff EL pga testing, men om spiren sitter er jo noe annet.. Håper den sitter;)

Skrevet

ååh kor spennende da :D:D når har dere ikm?? Jeg ble spådd av 4 forskjellige, en sa for ca en uke siden at det kom til å skje ganske snart, en sa juli/august og to har sagt et jeg er blitt gravid nå :):)

Skrevet

Jeg har ikm seinest 11 august.. Jeg har aldri testet om når jeg eksakt har hatt el. Så det vet jeg ikke,men vi har hatt sex regelmessig. Så får bare vente i spenning :)

Vet ikke om jeg kommer til å gå slik i dybden på det med det første. Er redd for å bli for anstrengt i forhold til prøvinga om jeg skal sjekke temperaturen og teste etter el osv. Men tror jeg kommer til å ta det skrittet om jeg har mange pp´er uten at det skjer noe ;)

Skrevet

jeg har ikm rundt 10- 12 aug :):)

Vi har prøvd lenge nå rundt ett år snart. . så begynner å bli temmelig lei. .og håper derfor spådamene har rett :D

Skrevet

Det har jeg og! Hvis jeg skal følge EL, så har jeg ikm 10.august, senest 12.august. (Har vanvittig uregelmessige sykluser) :-)

Skrevet

Så spennende! :) :) Håper det klaffer ;) spennende å se om noen merker noe.. Jeg hadde kraftige symptomer tidlig forrige gang..men svangerskapene kan jo være så forskjellige fra gang til gang. Lurer på om jeg merker noe i det hele tatt når jeg blir gravid (forhåpentligvis)snart.

Skrevet

Jeg er blitt spådd av tre stk her på bim, og alle sa vi skulle greie det innen sommeren/ utgangen av juni. Vel, nå er det juli, og jeg har tatt min første pergo-kur...

Men uansett, morsomt med spåing, og det gjorde på et vis at jeg slappa av mer noen mnd.

Lykke til alle sammen, med eller uten spådommer.

Skrevet

Spennende!! Håper den sitter for alle jeg. Hadde jo vært bra det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...