Nummer 2??? Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er selvfølgelig like spent denne mnd som alle andre mnd. Begynner kanskje å gi litt oppp oxo.. innerst inne. Men håper på at det var klaff denne gangen. Men jeg har ingen symptomer. Kan det alikevel gi positivt resultat??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 den mnd jeg ikke hadde symptomer fikk jeg positiv test..(var bare smak og luktesans som var litt rar) ellers så er jo pms og graviditetssympt. nokså like egentlig, så det er vanskelig å skille;-) masse lykke til, håper du tester positivt!!!
Nummer 2??? Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Måtte jo selvfølgelig ta en test i dag.. klarer jo ikke å vente. Ikke positivt svar i dag... som ventet
Puppen og lillemor Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Hei Nummer 2??? jeg har også IKM i morgen.. tror jeg.. (jeg har regnet meg frem til at den burde være mellom onsdag og fredag, muligens lørdag..) Har tatt to tester (billigtester) og begge var negative!! Men som de sier, så lenge ikke TR har kommet er det håp.. selv om jeg synes det er vanskelig å tenke sånn.. så nå venter jeg egentlig bare på TR (synes jeg kjenner svake murringer) og hvis den plutselig ikke skulle dukke opp likevel så tar jeg det som en kjempe positiv overraskelse!! Kjenner du noen tegn på at TR er på vei eller?? Lykke til, og hold meg oppdatert på hva som skjer.. spennende å følge med de som har ikm omtrent samtidig med seg selv..
Nummer 2??? Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har vel ingen tegn på at TR skal dukke opp. Kjenner litt stikkinger og ørliten antydning til menssmerter innimellom., men jeg vet ikke om det bare er noe jeg tror... Men en ting som har uteblitt denne mnd er premenstruelle humørsvinginger. Så jeg vet ikke.... Er spent!!! Har prøvd i 4 mnd nå. Du må holde meg oppdatert oxo LYKKE TIL!!!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 det jeg merket denne gangen var at pms uteble, jeg var ikke så sur og grinete som vanlig samt alt søtt ba meg i mot og jeg er egentlig en godtemoms... masse lykke til=)
Nummer 2??? Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2009 hmm... samme her... er ikke godtesyk, noe jeg ALLTID har vært før mensen. Kanskje et tegn???
Puppen og lillemor Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Jeg begynte å spotte litt i går.. så da vet jeg av erfaring av TR kommer i dag.. med helt grusomt mensverk (har blitt så utrolig mye verre etter jeg sluttet med p-piller).. Så det var det for denne gang! Lykke til Nummer2??? Krysser fingre for deg
Nummer 2??? Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har fått menssmerter... så da kommer vel TR iløpet av dagen/morgendagen. Jaja, gir ikkje opp Min lille prinsesse skal få seg en lillesøster eller lillebror Lykke til til deg oxo!!!
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Eg tok test da eg ikkje fekk mensen etter 4 uker, den var negative. så for to dager siden fekk eg kjempe vondt i magen, skikkelig mensen smerter på ein måte. tok ein ny test da, og den var posetiv så ikkje alltid den slår ut med ein gang er min erfaring bare til å krysse fingrene å stå på!! helsing mars mamma
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 Med første fikk jeg tidlige symtomer og visste det allerede før jeg tok testen på IKMdagen. Denne gangen kom graviditeten som lyn fra klar himmel. Skjønte det ikke før mensen ikke kom. Begynte å lure et par dager før IKM, for jeg pleier alltid å ha ganske sterke mensmurringer. Denne gangen hadde jeg ingen. Dagen før kjente jeg det stakk litt i den ene siden, og det strålte liksom ned i bena.. Tre dager over IKM testa jeg og jammen var det ikke et blått kryss. SJOKK! Begynte å tenke tilbake og kom på at jeg hadde hatt mye humørsvingninger og gått opp i vekt på tross av slankekur. Dessuten synes jeg jo jeg var sååå flink til å slanke meg, spiste ikke noe godteri i det hele tatt.. Ikke så rart ettersom jeg alltid mister lysten på godteri når jeg er nygravert. Ble litt langt, men etter å ha lest nedover kan det jo tenkes at du får positiv test om noen dager.
Trolleliten Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Heisann Jeg har også ikm i morgen.. kjempe spent og nervøs... 1pp, så morsomt å være i gang igjen =) Lykke til alle sammen
Nummer 2??? Skrevet 1. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2009 En liten oppdatering... jeg har ikke fått mensen. IKM var i går. Tok test i går kveld før jeg la meg, den viste negativt. Men jeg har alikevel ikke gitt opp håpet helt kjenner jeg. Ettersom mensen har kommet på klokken i det siste. Er så spent!!! Men tør alikevel ikke håpe for mye. Har til tider litt mensmurringer og litt stikkinger. Men ikke no voldsomme greier, bare antydninger Koser meg IKKE med rødvin i kveld... hehe
Trolleliten Skrevet 1. august 2009 #14 Skrevet 1. august 2009 He, he... samme her.... verken mensen eller positiv test... har hatt mensen nøyaktig på dagen det siste året, så dette er merkelig.... =)
Nummer 2??? Skrevet 2. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 2. august 2009 Venter fortsatt på TR.. IKM på fredag, men ingen positiv test i dag. Ellers går jeg med antydning til menssmerter enda... Hvis jeg ikke er gravid, vil jeg ha TR nå.... sånn at vi kan begynne på igjen!!!!!!! Da blir det PP 4
jippiii Skrevet 2. august 2009 #16 Skrevet 2. august 2009 ikke for å legge en deper på forhåpningene, men av erfaring gjør "stress" og testing at mensen kan bli forsinket. De 3 første prøveperiodene våre tenkte jeg veldig mye på det med ikm, når jeg kunne teste, om jeg kjente noe osv....hvergang kom mensen fra 3-5 dager forsinket! trodde jo hver gang at nå var jeg gravid! ellers når jeg ikke er i pp, kommer mnsen ganske presist hver mnd! den siste prøveperioden hvor jeg ikke stresset i det hele tatt, tok dthelt med ro og ikke tenkte noe særlig ver det, den måneden ble jeg gravid:-) mye psykisk i det med når mensen kommer i prøveperioder!
Nummer 2??? Skrevet 2. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 2. august 2009 Jeg har det oxo med meg i tankene Jeg tenker på graviditet og baby hele tiden, men prøver å ikke gjøre det.... vanskelig :0) Siden jeg nå sikkert ikke er gravid passer det på en måte at jeg er forsinket... har skal jobbe i ett i 18 dager nå, så da hadde jeg ikke orket å prøve på å lage baby en gang ;0) HIHI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå