mamma`n til nurk Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Vi bor i samme hus som min bror og kone og deres barn, og var endel sammen med de i går. I natt ble sønnen i huset syk, mest sannsynlig svineinfluensa. Og jeg har time på familievernkontoret i dag for å skrive samværsavtale. Det klarer jeg og Bf å gjøre alene, tenker jeg. Bør jeg avlyse møtet i tilfelle vi er smittebærere eller blir det for overhysterisk? Jeg og mini er litt forkjølet selv, men ikke noe influensasymptomer.
mai mammaen til to Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 eg hadde dratt..... man kan ikke isolere seg helt heller
mamma`n til nurk Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 Da har svigerinnen min snakket med legen, og frem til de får svar på prøven etterpå, måtte vi holde oss isolert...Da ble det ikke noe møte.
ApriIbaby Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Merkleig praksis at dere måtte vfære isolert. Vanligvis gjelder det kun pasineten så lenge det ikke er bekreftet smitte engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå