Gå til innhold

HJELP ang svineinfluensa!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i samme hus som min bror og kone og deres barn, og var endel sammen med de i går. I natt ble sønnen i huset syk, mest sannsynlig svineinfluensa. Og jeg har time på familievernkontoret i dag for å skrive samværsavtale. Det klarer jeg og Bf å gjøre alene, tenker jeg. Bør jeg avlyse møtet i tilfelle vi er smittebærere eller blir det for overhysterisk? Jeg og mini er litt forkjølet selv, men ikke noe influensasymptomer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde dratt..... man kan ikke isolere seg helt heller

Skrevet

Da har svigerinnen min snakket med legen, og frem til de får svar på prøven etterpå, måtte vi holde oss isolert...Da ble det ikke noe møte.

Skrevet

Merkleig praksis at dere måtte vfære isolert. Vanligvis gjelder det kun pasineten så lenge det ikke er bekreftet smitte engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...