Ophelia & Jr. Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Er det noen som vet når ettermiddagsrushet setter inn for fullt på ring 3? Sånn til vanlig. Foreløpig er jo trafikken litt i feriemodus... Jeg innser at vi kommer til å sitte HARDT i tidsklemma utover høsten, så jeg vurderer å kjøpe meg en bil. Men det kommer litt an på når den verste trafikken starter på ettermiddagen. Står det bom fast i Tåsentunellen allerede fra kl 15 feks, har det ikke så mye for seg. (Skal østover fra Vindern til Bryn)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Om du kommer til Tåsentunellen like før kl 15 så går det greit. Jeg jobber frem til 14:30 og er ved sinsenkrysset rundt kl 15 og da går det som regel greit men trafikken begynner å tette seg til... 15:30 er det som regel kø men ikke fullt så ille som rundt kl 16
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Første svarer har rett. Fram til tre kan du overleve det, kommer du til tunnellen to minutter senere er det bare å legge seg ned og daue av kø hele veien forbi Ryen.
Ophelia & Jr. Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 Au... Jeg har ikke tålmodighet til å stå i kø. Kanskje denne bilen må revurderes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå