Gå til innhold

Cubus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal søke jobb hos cubus (de har ikke lyst ut noen stillinger, men tenkte å komme med en jobb/interesse søknad). Noen her som har fått napp på det? Kanskje noen sjefer i Cubus eller evt andre butikker som h&m eller lindex eller noe her som kan si noe om hva dere synes om folk som kommer sånn, uten at det egentlig er ledige stillinger. Også er jeg litt nysgjerrig på lønna, hvis det er noen som jobber der som kan svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å prøve, men tviler på du får noe.

Lønna kommer an på deg det, ansennitet, alder, fagbrev?

Skrevet

jeg fikk jobb hos h&m ved å stikke innom en av butikkene.. de hadde tilfedigvis en stilling ledig og jeg fikk komme på intervju.. Så jeg synes du bare skal gjøre det!! Lever søknaden i den butikken du ønsker å jobbe, spør hva butikksjefens navn er (hvis hun ikke er der så du får levert søknaden direkte til henne), og så ringer du noen dager senere for å høre om det har dukket opp noe etc..

Lykke til!!!

Skrevet

Er 20, har ikke fagbrev eller noe. Men har jobbet i 6 år (sesong år, fra april - okt ca).

Skrevet

ingen flere som har erfaring fra cubus?

Skrevet

jobbet på cubus da jeg var 18. bare stakk innom og spurte om jobb.

tror lønna var noe rundt 125. også fikk jeg 40% hos mange andre butikker som dressmann, bik bok og en masse andre som jeg ikke husker nå. også hadde vi bonus da hvis vi solgte så og så mye kampanje klær/ ting. eller hadde høy gjennomsnitt per kjøp. da jeg jobbet der vant vi en kampanje konkurranse og fikk en weekend i london. skal si deg det var gøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...