Gå til innhold

Cubus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal søke jobb hos cubus (de har ikke lyst ut noen stillinger, men tenkte å komme med en jobb/interesse søknad). Noen her som har fått napp på det? Kanskje noen sjefer i Cubus eller evt andre butikker som h&m eller lindex eller noe her som kan si noe om hva dere synes om folk som kommer sånn, uten at det egentlig er ledige stillinger. Også er jeg litt nysgjerrig på lønna, hvis det er noen som jobber der som kan svare.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ikke sjef, men har jobbet 5-6 år deltid i Cubus.

Jeg vet at min sjef tar i mot mange søknader i løpet av ett år, og har en tykk perm med søknader liggende. Når hun trenger nye medarbeidere kikker hun gjerne gjennom denne og ser om det er noen som utmerker seg. Vi har aldri trengt å utlyse noen stilling for å få tak i folk, så det er nok bare å slenge inn en søknad:-) Synes det er viktig at du leverer den selv og at du kanskje slår av en prat for å fortelle at du virkelig er intr. Da blir du også lagt merke til:-)

Jeg har somsagt jobbet som ekstrahjelp/deltid i 5-6 år. Har nå 132 i timen som grunnlønn. +46 kr 18-20 på hverdager og 13-16 på lørdager. +84 kr lørdager etter 16. I tillegg har man bonus på 10 og 20 kr ekstra i timen på dagene man går over fjorårets budsjett.

Velger du å søke som fast ansatt vil du få høyere grunnlønn, men ikke tilleggene. Bonus får du uansett stilling.

En annen ting som er bra med Cubus er rabattene på:

-urban

-bikbok

-cubus

-carlings

-vivikes

-dressmann

-volt

-wow

40% rabatt:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...