Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 ..sammen med hunden min.. I morgen skal hun til nye eiere, og jeg kommer til å savne henne noe så innmari..:'(
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Æsj.. Hadde aldri klart å gi bort hunden min.. Vi prøvde en gang, reiste 4 timer til for å møte den nye eieren, men vi greide det ikke. Syns synd om deg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg må omplassere henne, har ikke noe valg.. Håpet er at det bare blir for en periode, men jeg vet vel egentlig innerst inne at det kommer til å bli permanent.. Har dusjet henne i kveld, klippet klør og stelt godt med henne... Og tårene rant med tanken at alt vi gjør sammen er for siste gang,,
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 hvorfor må dere omplassere henne? huff så trist.. håper hun får et godt hjem i hvertfall
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Huff vi frykter at vi må omplassere vår hund også........ ikke lett
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Føler med deg! Jeg måtte omplassere den ene av mine to hunder, for ca. en uke siden. Hun kom til et veldig godt hjem, hvor jeg er 100% sikker på at hun kommer til å få det veldig bra. Så hvis det er noen her som føler vemod og sorg, er det meg, og jeg tåler det. Jeg leste en gang et gammelt ordtak, "å skaffe seg en hund, er å garantere seg en sorg". Og det er jo sant, for en dag må vi jo skilles fra våre elskede hunder, på en eller annen måte. Gråt ferdig, tørk tårene, og vær takknemlig for at du har fått oppleve den fine kjærligheten man kan føle overfor en hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå