Hippomama Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 eller kan man bare reise seg opp å kysse? jeg har ikke så lyst til å gå opp på stolen å kysse, men heller bare sitte eller reise meg opp... hva mener dere om saken?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Hvis du sikter til kysse-leken under middagen ? så er det at når gjestene slår på glasset skal dere opp på stolene og kysse, dunker de i bordet må dere opp på bordet og kysse, å tramper dem i gulvet må dere under bordet og kysse. Er vel ikke så mye dere for gjort med det synes det er greit og gjøre LITT sånt mellom taler og mat.
Hippomama Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 joda, men folk tar jo helt av...jeg var i et bryllup i fjor, og da slo de på glassene HELE tiden...brudeparet fikk ikke spise maten sin engang... mellom hver gang de slo på glassene, tok det kanskje 1-2min...og de fleste fra det bryllupet skal også komme i mitt...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Da må du få toastmasteren til og opplyse om at han starter klirring da dere gjerne vil nyte varm mat. men for morro kan jo han starte 2-3 ganger, hvor dere såvidt får satt dere, så har gjestene fått "sitt" hvis du skjønner.
Nikamo Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Vi har bedt toastmaster gi beskjed om at vi ikke vil ha noe sånt; det er kanskje sært, men det er det dummeste jeg vet å måtte klatre opp og ned sånn...!! Kan gjerne kysse, men det blir i så fall sittende på stolene våre
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Dette er i grunnen et latterlig påfunn! Skulle ikke forundre meg om dette også kommer fra USA... Selvfølgelig trenger dere ikke å klatre opp på noen som helst stol, dere trenger ikke reise dere engang, eller kysse ved bordet heller! Dette er helt og holdent opp til dere!!! Men et par kyss, stående ved bordet - det er bare stas! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå