Gå til innhold

Hva tenker han med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare høre med dere andre her. For å gjøre en lang historie kort; Min mann (vi er gift) har hatt et forhold til en dame i ca 6 mnd. For 3 mnd siden fikk jeg vite dette av han. Jeg ble dypt såret og vi sliter med forholdet. Vet enda ikke hvordan det kommer til å ende, men det ser ikke så lyst ut. Vi har 2 barn så det er ikke bare til å stikke heller, derfor bor vi fortsatt i samme hus og prøver å se om det er noe håp igjen.

Etter at jeg fant det ut har vi ikke hatt noe seksuell kontakt da jeg ikke ønsker det i denne situasjonen. Men likevel har jeg jo lyster og kan godt ta saken i egne hender ved å onanere. Men det jeg oppdaget idag da jeg gikk i dusjen for å kose meg litt er at han stod utenfor døren og prøvde å sniktitte på meg, for så etterpå å spørre meg ut om hva jeg gjorde. Da ville jeg ikke snakke med han om det etter hans barnslige oppførsel. Da mente han at det jeg gjorde var like gale som hans utroskap!!!!! Han ble sur og sint og gikk rett å la seg. Dette kan han ikke mene seriøst? Hvordan tenker han egentlig? Er det utroskap å tilfredstille seg selv og nå?!...Jeg blir bare så utrolig oppgitt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en mann som er dum nok til å være utro. Ikke forvent så mye av den mentale kapasiteten hans..

Ellers er jeg sikker på at han føler seg trengt opp i ett hjørne og at en slik påstand bare er ett forsøk på å rettferdiggjøre det han selv har gjort.

Har du fortalt ham at du ikke vil ha sex til ting er ordnet opp? Det er lurt å si det rett ut slik at han ikke får noen falske forhåpninger.

Skrevet

Nei, jeg kan tydeligvis ikke forvente så mye, begynner å forstå det etterhvert. Selv om det er sårende å se han forandre seg og oppføre seg slik :(.

Ja, han er fullt klar over at jeg ikke er interresert i sex på laaaang tid fremover, hvis det noen gang blir aktuelt igjen... Så han bør ikke ha noen forhåpninger på det området..

Må si meg enig med at det høres ut som han prøver å rettferdiggjøre det han har gjort, noe som ikke er mulig...

Skrevet

Huff stakkars deg :/ er ikke bare når slike ting skjer..

Jeg synes det er stort av deg og akseptere utroskapen hans og prøve å komme videre i forholdet, det kreves et storsinn uten like.

Men han burde heller være litt mer ydmyk i hans situasjon. Og sammenligne onanering med å ha sex med en annen person, den var dagens..

Gjest Antarctica
Skrevet

Han tenker med ræva.

Sorry, men dette var bare totalt lavmål av hva jeg har hørt en norsk voksen mann komme med av sprøyt. Le han rett oppi trynet neste gang han sier det, det er din kropp og du eier både fitta di og hendene dine og kan bruke dem til hva du vil. Unnskyld språket men dette var bare langt under pari!!!

Skrevet

Hadde det vært en annen mann som hadde tatt på deg, eller sett deg onanere - ja da vil jeg klart si det er utroskap.. men, alene på badet? Han prøver nok bare å ro seg unna sin egen utroskap og få deg til å føle deg like rotten som han vet han burde.

Har vært bort i typen før. Første mann var sånn, fløy etter alt som gikk i skjørt. Men bare jeg satt ved siden av en mann på fest, var han den som ropte og brølte om at jeg måtte jo ha eller ville ha sex med vedkommende - annet var uforståelig. Sånne typer er ikke god :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...