Gurine Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg var og hentet min på posthuset idag. Kjøpte en til 1290,- på Deal. Vogna ser kjempegrei ut. Men har problemer med mekanismen som gjør at man kan slå styret over fra ene siden til den andre. Når jeg skal slå over for å få babyen mot meg, så henger den på høyre sida, og sklir ikke rett inn i sporet sitt. Må bruke makt og tvinge den på plass for at den skal gå inn i "festet" sitt. På venstre sida sklir den rett på plass, og også når jeg snur den for å trille med babyen fra meg igjen. Siden den må snus denne veien hver gang vogna skal slås sammen, så blir det jo veldig tungvint at mekanismen ikke fungerer. Er det flere som har det slik? Og så var det siste vogna de hadde igjen tror jeg, og de har fjernet vognene fra nettsiden, så er sikkert utsolgt... Kjempesynd..
Gurine Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Ingen? Er så usikker på om dette er noe som kan gå seg til ved bruk, eller om jeg bør levere tilbake vogna, selv om det kanskje innebærer at jeg ikke har noen vogn... Surt altså, for er veldig fornøyd med kjøpet ellers.
noLadyjustME Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Hei, Jeg har også Basson Milan vogn kjøpt på Deal, er litt over ett år siden, og er veldig fornøyd! Jeg kan minnes at jeg også slet med noe i den duren ser du, men har du sjekket den røde "spaken" på høyre side, at vogna er inni hakk der? du skal vri/klemme den fremover, og da skal du kunne sette vogna på plass..prøv og skriv etterpå
Gurine Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2009 hmm.. Den røde spaken er på plass Det er liksom på motsatt side det er problem. Når jeg skal snu styret for å få babyen sittende mot meg. Da går ikke styret inn i "holderen" på høyre side. Må bruke makt og rykke og klemme for å få styret til å gå på plass. Akkurat som om festeanordningen på høyre siden av styret sitter festet for langt ned, slik at den ikke klarer å komme over "festet" på vogna, og skli inn i sporet sitt og klikke seg fast på en måte. Uff, det ble kronglete forklart, men hva skal man kalle duppedingsene da Ser liksom ikke helt hvordan det skal gå og få flytta på noe for at det skal gå bedre heller liksom. Når jeg flytter styret tilbake for å ha den i originalposisjon før vogna legges sammen, så sklir den jo rett på plass i festet sitt.
noLadyjustME Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 hehe, jeg skjønner faktisk hva du mener Men ta å snu vogna opp-ned, å sjekk den stanga som går fra den røde spaken, for jeg er så sikker på det hadde noe med det å gjøre! bare studer det litt, for jeg lover deg at det skal gå
Gurine Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2009 Ojj.. Supert )). TUSEN TAKK for hjelpa )) Du hadde heeeelt rett. Nå fungerer den helt som den skal. Det der hadde jeg nok aldri oppdaget på egen hånd. Kjekt med DIB altså
Gurine Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 Unnskyld sent svar forresten, men jeg passet på å ta en dupp mens vesla sov. Nå må jeg informere sambo om hvor kjekt det er med DIB
Gurine Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2009 Og bare et liiite spørsmål. Var det med bare en fotpose, et regntrekk og et insektsnett når du handlet vogn? Regner med at det er det som er vanlig, men jeg har fått med to av hver av ekstrautstyret. Kjøpte en sort/kobber vogn (de hadde ikke igjen ensfarget sort), og fikk med en fotpose i sort kobber og sort/sølv farget, i tillegg til to regntrekk og insektsnett. Esken hadde vært åpen, så de har vel bare puttet oppi det de trodde manglet
noLadyjustME Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 hei igjen så bra du fikk det til,hehe, det var litt av en hodevri ja Jeg tror du skulle ha ett sett av hver ting, så de har nok muligens gitt deg litt ekstra, men greit det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå