Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå, men de siste dagene har jeg klødd skikkelig nedentil, både innvendig og utvendig.. Utfloden kan en ¨grave¨ ut som oppsmuldra papir hvitt med litt grå farge.. Jeg har hatt det før og var hos legen med det, men han fant ikke ut hva det var.. Jeg fikk sopp-kur, hjalp litt men lite.. Er det noen som har hatt noe lignende??
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 få deg en antibitoikakur eller sterkere soppmiddel. garantert sopp.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Da ville jeg gått til en gynekolog som spesialiserer seg i dette. Det finnes jo forskjellige soppkurer også, så kanskje en annen type fungerer bedre.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Bakteriell vaginose? Men det burde da legen funnet ut av i såfall http://www.helsenett.no/index.php?Itemid=66&id=4047&option=com_content&task=view
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Ja, da er det en del kurer du IKKE kan ta. Jeg slet med sopp da jeg var gravid, og kunne ikke ta noe oralt. Måtte ta det som fantes til skjeden. Men du kan passe på kostholdet (passe på å ikke spise gjær og sukker), gå med bomullstruser som er vaska på sterk varme, bruke kondom under sex (sæd er IKKE bra når man har sopp). Så må eventuell partner også ta kuren i 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 mine anti-sopp tips: - sov uten truse - vask med dr.greve intimvask (får sopp både av bare vann/asan) - forsøk å skifte merke på bind/tamponger - yoghurt naturell (ja, ikke spis det.... det skal opp der...) - gå på do etter herrebesøk Vet ikke hvilken sopp-kur du har fått, men du får uansett canesten reseptfritt på apotek.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Spør etter DIFLUCAN (må ha resept), det er en tablett som du skal svelge. Hvis du ikke blir helt bra i løpet av en uke, ta en til. Nokså dyr ca 150.- pr tablett, men Canesten koster jo det samme. Finnes et synonym preperat som er den del billigere, men jeg synes ikke det var like effektivt. Hvis ikke dette hjelper bør du be om henvisning til gynekolog. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Synest liksom det var rart legen ikke kunne si meg hva det var.. Han satt bare der og gravde meg oppi musa, var skam pinlig!!!!! Han trodde jeg hadde mista halle kondomen oppi der.. ALVORLIG sopp.. ææsj.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 for meg hjalp det endel å kutte ut all annen drikke enn vann. etter noen dager på vannvogna og minst mulig sukker brukte jeg canesten noen dager, og var helt fin...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 hva hjelper midlertidig mot kløen da?? Jeg holler på å omkomme.. Får kjøre til en døgopen bensinstasjon og kjøpe kur eller noe.-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå