solosang Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hei:) Dersom det er noen her som ønsker solosang i bryllupet er det bare å kontakte meg. Jeg er vokalist og har sunget i mange bryllup, både under vielsen og på festen. Jeg forsøker så langt det er mulig å imøtekomme brudeparets sangønsker, eller paret kan velge fra repertoaret mitt Jeg tar for det meste oppdrag i Oslo-området og omegn, men andre landsdeler er også fullt mulig. Beste hilsen Christina [email protected]
solosang Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2009 Ps. Jeg sender gjerne over lydfiler dere kan høre på
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Hvis du henvender deg til redaksjonen for www.dinbaby.com, så får du helt sikkert lov til å kjøpe deg en reklameplass! Det er i alle fall ikke lov å legge ut sånne annonser i forum! Det burde du vite etter å ha lest vilkårene for medlemskap da du meldte deg inn...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Jeg syns det bare er bra at hun gir oss det tipset! Jeg hadde ikke solosang i bryllupet mitt, pga jeg ikke fant noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå