Gå til innhold

Hvor ofte treffer dere venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min flyttet tilbake til hjemstedet for noen år siden. Etter at vi var ferdig med å utdanne oss. Her hjemme har jeg alle mine "gamle" venner. Men vi har liksom vokst fra hverandre, alle har fått familier og er travelt opptatt med sitt. Ingen som er interessert i å dra på besøk/få besøk, ta en tur på kafe, en tur ut eller hva som helst. Jeg er også opptatt med hus, barn, jobb osv. men jeg kjenner jeg savner så inderlig sosialt samvær med andre enn de jeg er i familie med. Jeg treffer venner her kanskje 2-3-4 ganger i året.

Jeg savner Oslo. Der traff jeg venner nesten hver dag, ihvertfall flere ganger i uka.

Mannen min har også glidd litt fra sine gamle venner, men han har fått så god kontakt med de han jobber sammen med, at han har bygd opp en ny kompis-gjeng.

Hvordan er det med dere? Normalt å ikke ha noe sosialt liv lenger etter man stifter familie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke si det er normalt å ha null sosialt liv, selv om det blir litt mindre av det. Jeg treffer venner 1-3 ganger i uka. En fin måte å treffes på midt i all hastverken er jo å spise middag sammen med venner med og uten barn, det gjør vi ofte. Enten hos oss eller hos andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...