Juliann10 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Både gru/gleder oss til å fortelle det til foreldrene våre, har jo forlova oss 28.juni også.Som vi venter med å si til vi forteller om at det er baby på veg...Er 11 uker idag, og tenkte fortelle "nyhetene" etter ultralyden når jeg er 12+5 og vi har sett at alt er ok. Når, Hvordan sa dere det, og hvordan reagerte foreldrene deres?!
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, men er nok rundt 8 uker... Mamma fikk vite det dagen jeg tok testen, fordi hun merket det før meg at jeg var på vei... Hun ble glad og gleder seg masse! Pappa turte jeg ikke å si det til ansikt til ansikt, så jeg skrev en mld til han. Han er ikke så fryktelig enkel å prate med om slikt, tror han synes at det nesten er litt ekkelt jeg.. hehe...Men han har tatt det kjempefint, og jeg fikk vite idag at jeg slapp å kjøpe vogn og vogge, for det skulle jeg få etter lillebroen min ( som forøverig er 30 år yngre enn meg.. hehe). Det sies vel at man skal si det når man er 3 mnd på vei, for da er faren for å miste mindre. Men, en slik gladnyhet er det vanskelig å holde på
Spira31 Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Lillebror som er 30år yngre? hehe .. du mener vel 30mnd?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Min svigermor hadde skjønt at jeg var gravid da jeg var 4.5 uker på vei.
Cammie82 Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Hehe, vi fortalte det til foreldrene våres og søsknene våres rett etter at vi tok testen:)
Trolleliten Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Tror nok det er vanligere å fortelle det til foreldrene før det har gått 12 uker... men det spørs hva slags forhold man har til de. Venner og evt øvrig familie har vi ventet med til det har gått 12 uker
mamman til to gutter Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Både denne gangen og forrige gang har vi fortalt det til besteforeldrene etterhvert som vi har møtt dem etter vi har funnet ut at vi er gravide. Begge gangene har alle fått vite det før det har gått en uke siden vi tok testen. Denne gangen hadde vi tenkt å holde det for oss selv en liten stund, men pga ting vi hadde avtalt som ble vanskelig å gjennomføre når jeg er gravid, fortalte vi det med en gang. Til de nærmeste ser ikke jeg noe poeng i å vente til akkurat etter uke 12, rett og slett fordi jeg vil de skal vite det om vi mister også sånn at jeg kan få støtte fra dem hvis jeg har behov for det. Forrige gang fikk "alle" vite det når jeg var rundt 8-9uker fordi jeg var så kvalm at det var greit at både de jeg jobber med og vennene mine visste det sånn at de visste det var pga noe hyggelig og ikke noe "skummelt" at jeg var så dårlig.
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Hehe, nei, minste broren min er 30 år yngre enn meg, ikke 30 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå