Gå til innhold

Noen som er igang på Volvat til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg gleder meg til denne gangen. Vi har forsøkt å bli gravide i 4.5 år nå så begynner å bli mektig lei, men gir ikke opp ennå. Vi har hatt 3 forsøk på riksen som ikke endte i graviditet, ikke et lite snev engang. Har gått på 5 hormonkurer, og 2 av de forsøkene ble avbrutt pga manglende befruktning og eggløsning, tro det eller ei.

Fant ut at jeg lider av lavt stoffskifte, så jeg håper det er en stor grunn til at vi ikke har klart det. Da produserer man ikke rett dose hormoner, og man kan få dårlig eggkvalitet. Hsar begynt på medisin ,så skal inn til kontroll neste uke. Samboer har dårlig kvalitet, men den er god nok til et forsøk.

Vi får krysse fingrene våre!!!! Nå må det snart bli vår tur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Rose,

Hva skal Metformin hjelpe mot?

Riksen har sagt at jeg har mange umodne egg, problemer med modningen, men volvat kunne ikke tro det. De vil se på eggene på neste forsøk, så fikk de bedømme det.

Har hatt til og med egg på frys en gang, så har produsert gode egg. Men det har ikke endt i noe graviditet ennå.

Er jo på donorjakt?

Skrevet

Hei! Jeg har et forsøk på Ullevål igjen - deretter blir det Aleris eller volvat. Kan jeg spørre hvorfor du valgte Volvat? Lykke til, forresten.

Skrevet

Hei Sarah70,

Så spennede da!

Vi valgte volvat fordi der får jeg smertestillende rett inn i åren istedenfor lokalbedøvelse + jeg likte lokalene bedre på volvat. Var først på aleris, men likte meg ikke der. Har hørt mye fint om dem også, men det var ikke noe for meg.

Det er litt dyrere på volvat, men det betaler jeg gladelig :)

Lykke til du også da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...