Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Dette er litt teit og fjortis, men må få det ut... Er alenemamma, og har begynt å sjekke litt på nett. Fikk kontakt med en fyr her jeg bor, som virket superhyggelig.... Skrev masse hyggelig, var så kjekk og grei. Byttet mobilnr og sendte sms, osv. (har vel bare sendt to sms egentlig). Og nå er det plutselig heeelt stille, har ikke hørt fra ham på 3 dager. Ikke et pip. Syns det er så rart. Og er litt såret... Særlig når jeg ser at han har vært innom siden uten å gi et pip fra seg... Og jada, vet det er fjortis, vet han sikkert har kontakt med andre damer der inne også og kanskje har fått noe mer med en av dem, vet jeg kunne tatt kontakt selv.... Men søren altså, er skuffa!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Kjedelig!!!!-Skjønner godt du er skuffa. Jeg ser for meg 2 alternativer jeg: -Han fant ut at dere ikke passet sammen og derfor ungår å kontakte deg. eller Han venter og ser om du tar kontakt. Vil kanskje ikke virke for intressert dersom du ikke skulle være det: Siden han kikker innim siden din skulle man jo tro han var litt intressert da. Jeg hadde sendt han en mld jeg. Du taper jo ikke noe på det. Hadde bare sendt en helt vanlig mld. Dersom han ikke er intressert så svarer han sikkert ikke eller han svarer på en måte så du merker det. Er han intressert så merker du nok det også. Like greit å finne ut av.Er han ikke intressert så ikke gidd å bruk mer tid på han... Lykke til!!! Håper det ordner seg som du vil!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 dette er morsomt. Jeg skrev dette innlegget, så tok det fem minutter, så tikket det inn en melding Uansett, takk for trøst! Og neste gang skal jeg sende en melding, for det er helt sant som du sier
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 He he...så bra!!!! Lykke til igjen da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå