Arie Skrevet 2. august 2009 #26 Skrevet 2. august 2009 TR har ikke kommet for fult. Men kjenner det er mensen smerter på vei, så tørr ikke håpe noe mer denne mnd. Jeg kjenner jeg er veldig lei meg i dag. Trodde virkelig på denne mnd.
lilleღpersille Skrevet 2. august 2009 Forfatter #27 Skrevet 2. august 2009 Uff, akkurat samme med meg. Begynte med spotting i dag... Så da er vel mensen her da ila et par dager, har en litt annen følelse over livmora i dag, at noe er på gang... Ja, ja, bedre lykke neste gang. Lykke til til dere andre:)
Utålmodige MiniMo Skrevet 2. august 2009 #28 Skrevet 2. august 2009 Uff, så kjipt for dere da.. Men håper er vel i teorien ikke helt ute? eller?? Jeg går bare å venter... Er veldig usikker.. Bytter på å være helt sikker på at den satt denne gang, til å tenke at neste gang, da skal vi klare det.. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så ivrig og utålmodig.. Vi skulle egentlig bare droppe prevensjon å se hva som skjedde.. Hadde som sagt bitte litt lyserosa på papiret forrige dagen, har hatt masse rare murringer i magen (avtatt litt) går ofte på do (ehh begge deler) oppblåst og luftig (he he) og i natt kom det en kvalme jeg sjelden har opplev maken til.. Er kvalm og uggen enda. men ingen oppkast.. Testet med en CBD i sted, klare ikke holde meg er ca 9dpo, og tok en kun noen timer etter jeg hadde vært på do.. Var selvsagt negativ... Jeg håper enda da... Hva tror dere? Er det noen andre som håper enda eller??
*Lille Vesle 2010* Skrevet 2. august 2009 #29 Skrevet 2. august 2009 Etter å tatt så feil forrige måned har jeg bestemt meg for ikke å ha forhåpninger uten veldig tydelige symptomer- og det syntes jeg ikke at jeg har, så da sier jeg til meg selv at jeg ikke er gravid. Jeg spurte faktisk kroppen min (hihi) og den sa jeg var det. Har tatt rett to andre ganger, en gang var jeg gravid og en gang ikke - så kanskje har den rett også denne gangen, men sannsynligvis var det tilfeldig (billigere å spørre enn å ta test hihi).
mammantilT&I Skrevet 2. august 2009 #30 Skrevet 2. august 2009 når "sannhetens øyeblikk" nærmer seg ( for min del neste søndag ) så veksler jeg med å seriøst tro jeg er gravid for i neste øyeblikk å si til meg selv at jeg er dum som tror spira sitter... glemmer meg vekk å surfer på nettet i timesvis på sider som dette, leser til øynene blir store og røde om det ene og det andre.. de fleste tanker kverner om dette akkurat mellom EL og IKM.. på en måte er det litt greit å ha dette å tenke på disse to ukene for jeg er inne i en kjedelig periode på jobben..den går iallfall fortere når man har noe som opptar tankene... aldri så galt at det er godt for noe;)
Carasnella Skrevet 2. august 2009 #31 Skrevet 2. august 2009 Ikm i morgen, mensen kom i dag:( Er ikke akkurat med godt mot jeg begynner på min 9. pp.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #32 Skrevet 3. august 2009 Jeg sitter bare å venter på TR, har spottet i to dager nå så da kommer hun enten idag eller i morgen. Har et ørlite håp om at hun ikke skal komme, men jeg lurer vel bare meg selv.
Carasnella Skrevet 3. august 2009 #33 Skrevet 3. august 2009 Trodde mensen kom i går jeg, men var bare litt brun guffe og hittil har det ikke kommet en dråpe av noe som helst! Men tok jo en test på morran i går da, og den var negativ. Så vet ikke hva jeg skal tro lenger jeg..
Gjest Skrevet 3. august 2009 #34 Skrevet 3. august 2009 Kan ikke bare TR komme så man får begynt på nytt. Hater å vente når jeg vet hun kommer.
*Lille Vesle 2010* Skrevet 3. august 2009 #35 Skrevet 3. august 2009 I dag har jeg vært mer oppblåst og det var ubehagelig å trene i dag + at jeg var begynt å spotte. det pleier ikke skje på den måten, så sannsynligvis kommer mensen i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå