lilleღpersille Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hvordan føles det nå mellom EL og IKM? Har dere noen symptomer på at det kan være en graviditet på gang? Kjenner selv til litt mensmurringer fra i går, har ikke IKM før langt ut i neste uke. Ellers har jeg fått økt spyttproduksjon...(kan det være et tegn mon tro?). Noe lett kvalme som kommer plutselig og går like plutselig igjen. Merker ikke noe mtp tom mage og sult, kommer vel snikendes etter hvert. Kjenner heller ikke på ømme bryster, men ammer fortsatt da om det kan ha noe å si. Har egt samme symptomer som i juni da jeg testet positivt, men hadde SA i starten av juli, 7 uker på vei. Håper det går bra denne gangen:) Lykke til til dere alle!
miss Big belly Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei. Kjenner masse murringer og stikk både her og der, begynt med underliggende kvalme i dag , snurper litt ihalsen og munnen innnimellom....håper og håper. skal ta en test i morgen tidlig men har ikke ikm før på onsdag (5 aug) Når har du ikm ?
lilleღpersille Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Tror det er den 6 august, men kan godt være alt i fra 2 dager før. Så IKM 4-6 tenker jeg, litt umulig syklus;) Tror jeg tar det med ro ang testing, venter til jeg er sikker på at mens ikke kommer... Er så redd for å bli skuffet! Men går selfølgelig å kjenner på alle mulige symptomer:)
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Har ikke IKM før lørdag... Men håper,har vel en litt god følelse men tviler!! Hadde sex fredag el var på lørdag tror jeg. Men sambo har vært syk,så ikke noe etter det. Men er jo lov å leve i håpet. Kjenner ikke noe særlig,litt uggen kanskje. Men hadde jo ingen tidlige symptomer med forrigemann heller... Men kommer nok ikke til å teste før etter IKM om TR ikke har kommet.
lilleღpersille Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2009 Ja, tvilen ligger og murrer under overflaten er også, men så utrolig spennende! Kan godt være at dere har timet det bra likevel? Kommer til å vente med testing jeg også til etter IKM
Wannabe Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har IKM neste fredag. Jeg synes ventetiden er pyton!!! Nå er ikke jeg den mest tålmodige personen i verden......og å gå å vente liker jeg ikke. Det er som om tiden står stille............... og jeg venter kun på å få teste. Jeg er en som gjerne tester et par ganger for mye også.... Når begynner dere å teste?
miss Big belly Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Har alt begynt , skal teste i morgen også...ikke av den tolmodige typen jeg heller..... men med billige tester fra nettet så går det vel ann alikevel.....når skal du ta den første testen ?
♥Axinija♥ Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 IKM søndag, så jeg kan ikke teste på en god stund....PYTON!!!! Er en total testoman, men skal nekte meg selv å bestille noen tester fra billigtester.no før over helgen, så kan man jo bare håpe at det tar noen dager ekstra før de kommer i posten (på den måten slipper jeg jo å "sprekke" og teste altfor tidlig)....Lurt? Oh yes! Jeg hadde god magefølelse, men den har spådamene stukket av med for leenge siden....blir tidligst gravid om 4 måneder i følge dem! Så får jeg bare vente og se da....om spådommene stemmer....æsj altså....
Wannabe Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Jeg begynner nok å teste på fredag....... vet ikke hvor tidlig det kan vises på disse billigtestene, men tror ikke jeg klarer å holde meg lenger. På fredag er det 1 uke til IKM Krysser fingrene for oss alle!!!
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Jeg håper vi har klart det... Hadde litt stikking i den høyre siden i går kveld,har fortsatt i dag. Føler meg liksom litt skakk..hehe... Gjorde det i hele forrige svangerskap,men der lå jo lille mini på høyresiden hele tiden.. Og når jeg var på do i sta kom det en gul klump på papiret! Noen som vet hva det kan være? Håper jo så klart at det kan være et tegn på noe....
Arie Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 hei! Vi er i 8pp. Jeg har hatt en SA og en kjemisk graviditet forrige mnd. Jeg har veldig med murringer og litt tunge pupper. Hvis dere forstår hva jeg mener. Og kjenner noen stikkinger i livmoren på samme sted innimellom. Jeg har egentlig veldig trua på denne mnd. men jeg har jo testet allerede og den er jo selfølgelig negativ. Testet i går. Så derfor blir jeg litt negativ jeg også, men den kan jo fortsatt bli positiv, jeg har ikm onsdagen. Men jeg tror jeg har hatt el rett etter mensen. Altså litt før enn det de forelsår på el kalenderen. Jeg kjenner også en klump eller en tyngde i livmoren når jeg ligger på magen. Sånn var det forrige gang også. Uff, ventetiden er så lang!
Arie Skrevet 30. juli 2009 #12 Skrevet 30. juli 2009 oi, tok en test. og jeg kan se en svak halv strek. men den kom ikke opp før etter en stund. så skal ta en til på lørdagen:) Jeg krysser fingrene:)
lilleღpersille Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2009 Hmm, ikke godt å vite hva den klumpen kan være... Eneste jeg kan tenke meg er jo at man får økt utflod ved graviditet, så det kan jo bare være det:) Håpe, håpe:)
lilleღpersille Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 30. juli 2009 Oj, så spennende:) Ja, ja, prøver å leve som normalt her, men går jo selfølgelig å kjenner (prøver å kjenne etter) på alt. Blir en spennende uke. Lykke til til deg:)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 30. juli 2009 #15 Skrevet 30. juli 2009 I dag er det lite symptomer og jeg ikke har store forventningene. Det har vært mye stikk i magen disse to ukene (noe jeg aldri la merke til før vi begynte å prøve - rart hvor mye jeg legger merke til nå), men det var det også forrige mnd og da var jeg ikke gravid. Har ømme bryster i dag (sikkert pga mens om en uke - el helst ikm;). Litt mens murring i dag (hender jeg får det uansett), men har hatt humørsvningninger - så skulle ønske det var en grunn til de
*Lille Vesle 2010* Skrevet 30. juli 2009 #16 Skrevet 30. juli 2009 Glemte oppblåst og veldig trøtt i dag.... tror jeg ville merket mye mer til ømnme bryster frem til nå om jeg var gravid, så er nok bare mensen som kommer - IGJEN!:-(
Utålmodige MiniMo Skrevet 31. juli 2009 #17 Skrevet 31. juli 2009 Hei;-) Nå har jeg drevvet å lest og fulgt med på disse sidene i noen mnd. Jeg har IKM i uke 32, men er litt usikker på dato, for er bare 2 syklus siden spiral. Men tror det er mellom 5 aug og 7 aug. Men føler jeg kjenner det i magen at noe er på gang.. Har konstant murring, og litt "tung" følelse nede i magen. Men ser jo at mange føler det sånn uten at det er noe.. Har kjøpt billigtester, så tenkte å teste i morgen. Er sikker ikke vits i, men bare måå.... Noen andre som har symptomer? Når skal dere beg å teste???
miss Big belly Skrevet 31. juli 2009 #18 Skrevet 31. juli 2009 Æsj....ingenstrek i dag heller Tar en ny søndag morgen .Helt utrolig hvor stille tiden står mellom el og ikm... knurre knurre . Noen andre som øyner håp denne mnd ? Jeg er fortsatt kvalm i dag , mere enn i går , men det trenger jo ikke bety noe...enda mere knurring....ikke en skygge strek en gang .....Noen som skal teste i morgen eller på søndag ? en trøstende klem til alle oss desperate kvinner på strek jakt, håper vi snart finner den
mammantilT&I Skrevet 31. juli 2009 #19 Skrevet 31. juli 2009 Har IKM ca 9 august, mulig jeg tipper inn i uke 33... ingen særskilte symptomer, litt "gåen" i ryggen om kveldene, hetetokter ( som like gjerne kan skyldes en liten forkjølelse ) og noen kvalme-bølger innimellom som forsvinner like fort som de kommer.. men disse symptomene kan nok like gjerne komme fordi jeg ØNSKER å ha noen symptomer.. en gang "utsatte" jeg mensen nesten en uke pga tankespinneri omkring en mulig spire, så det er mye psykisk involvert.. Jeg må også stagge meg for ikke å teste, har tenkt å vente til 9.august ..hvis ikke TR kommer en dag eller to før da
lilleღpersille Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #20 Skrevet 31. juli 2009 Huff, hva skal jeg si? Tror du kan trøste deg med at du nok er litt tidlig ute. Har som sagt ikke tenkt å teste før mens skulle vært. Er nok litt redd for en kjemisk graviditet, dumt å teste positivt et par dager før IKM og så kommer den likevel til tida... Er du førstegangs, eller har du barn fra før?
*Lille Vesle 2010* Skrevet 31. juli 2009 #21 Skrevet 31. juli 2009 Enig med deg Litsjetausa-08ღprøverigjen, tester rundt 10.august dersom ikke mensen kommer til da. Skal ha et sted mellom 5-7 august. Like greit å vente siden disse testene fra apoteket er så dyre;) kan ikke bare teste for moro skyld (som jeg egentlig har lyst til;)
lilleღpersille Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #22 Skrevet 31. juli 2009 Hehe, nei, blir bare sur når den viser negativt og så har jeg kasta vekk penger på det:P Er nok ingen testoman nei...
Utålmodige MiniMo Skrevet 1. august 2009 #23 Skrevet 1. august 2009 Jeg har bestillt billige tester på nettet, så jeg kommer nok til å svi av noen.. Blir foreløpig ikke skuffet av negative tester siden det er så tidlig.. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidd, men bare måå. Nå er murringen i magen nesten forsvunnet, men jeg fikk bitte litt lyserødt slim på papiret i dag, så håååper det er feste blødning,, også er jeg super trøtt, og har begynt å våkne av at jeg må på do.. *håpe håpe* Har vært så sikker på at jeg ikke kommer til å få mensen (har blitt fort gravid tidligere) for jeg har hatt like tegn, men nå som det nærmer seg uken med stor U kjenner jeg at jeg er redd.. kommer til å bli så skuffet tror jeg..
Arie Skrevet 2. august 2009 #24 Skrevet 2. august 2009 da har jeg testet igjen og den var negativ. Og jeg begynte å spotte i dag. Tror nok jeg er over i neste pp. Da er jeg i 9pp. Nå kjenner jeg det begynner å ta på.
*Lille Vesle 2010* Skrevet 2. august 2009 #25 Skrevet 2. august 2009 uff så synd... kan det det være at den blir positiv de neste dagene eller eller kommer mensen for fullt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå