ifie Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Har vært ganske aktiv i dag, og fikk en del vonde kynnere i kveld som satt helt bak i ryggen og nedover låra. De kom mens jeg satt helt stille i bilen på tur hjem. Smertene roet seg ned en stund etter jeg kom hjem, men jeg tenkte å sjekke ut denne "timeren" på nett likevel, siden kynnerne fortsatt kom hyppig. Vel. Uten de store smertene har jeg nå hatt kynnere med max 9.15 minutters mellomrom (minimum 1.45 min.)! Jeg er ikke bekymret og har ingen planer om å ringe føden (har ingenting å spørre om, egentlig:) ), ville bare "lufte" det her. Jeg lar vær å fortelle det til kjæresten. Forrige gang jeg tok tiden på kynnere, fikk vi en gutt samme kveld
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Ajaja, spennende da! Kanskje er det noe på gang?! :-) Litttttt misunnelig, bare.....håper det snart blir min tur! Lykke til:-)
ifie Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Det er nok ingen baby på gang riktig enda, nei! Bare heftige kynnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå