Mogop fikk augustgutt Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jepp, to ganger... Slutta på sekundet begge gangene, og denne gangen håper jeg at jeg ikke er så dum at jeg begynner igjen :-/
rachelmor Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 ja eg gjorde det.. men eg røykte ikkje som en svamp. emn kunne bli et par om dagen :S men sneipet røyken med en gang eg fann ut at eg var gravid
♥2 små gull♥ Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Første barnet var planlagt, da sluttet jeg på dagen da testen viste positiv, da hadde jeg hatt litt tid til å forberede meg på hva som kom til å skje. Denne gangen var det ikke planlagt, og da var det litt værre å bare plutselig slutte. Det kom jo som lyn fra klar himmel på meg at jeg var gravid! Klarte å slutte i løpet av 4 dager, unnet meg 2 røyk de første to dagene, og 1 røyk de to neste. Den 5. dagen klarte jeg å la være og har ikke rørt røyk siden da. Men duverden som jeg savner det! Så det spørs om jeg klarer å la være å begynne igjen, blir ikke noe lettere av å ha en mann som røyker heller...
ifie Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Ja, jeg gjorde det forrige gang. Den graviditeten kom litt plutselig på, så jeg fikk ikke forberedt meg Hadde da røkt i ca 15 år, og slutta på flekken! Jeg har heldigvis ikke begynt igjen, så jeg slapp å slutte denne gangen. Nå er jeg en glad og stolt ikkerøyker
2prinsesserogbim Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Jepp... Men med første klarte eg desverre ikkje slutte før eg var 3 mnd på vei... Denne gangen slutta eg 4 dager etter pos test...
Silje_vanilje Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Jeg slutta på dagen jeg fikk positiv test, hadde en røyk på vei opp til legen, å det blei den siste. Hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid så fort så rakk aldri tenke på å slutte før testen var positiv
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Denne graviditeten kom som kastet på meg, men jeg holder på å trappe ned for så å slutte....
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Med førstemann klarte jeg å slutte da jeg var 4mnd på vei, og denne gangen har jeg ikke tatt et trekk etter at jeg fikk positiv test (røyka litt på kveldene før positiv test med nr.2) Men ingen av svangerskapene var planlagt, så det kom litt brått på meg husker jeg.... Iallefall første gangen...
Emma27 Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Slutta på dagen da jeg fikk vite at jeg var gravid. Men har ofte lyst på, og håper jeg klarer å holde meg unna når jeg ikke er grvid lenger:)
2 blå :-) Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Ja 2 ganger. Første gangen slutta jeg da jeg var 10 uker (fyfy) og denne gangen slutta jeg en uke etter testen. Men di 2 gangene røkte jeg 1-2 om dagen for å kunne slutte i det hele tatt... Må gjøre det på min måte, alle har sin måte å gjøre det på...
3 blå Skrevet 2. august 2009 #12 Skrevet 2. august 2009 Har røykt frem til positiv test begge gangene, men denne gangen satser jeg på å ikke begynne å røyke igjen
Gjest Skrevet 2. august 2009 #13 Skrevet 2. august 2009 sluttet på dagen da testen var positiv, enda jeg ikke var forberedt på graviditet i det hele tatt... håper på å ikke begynne igjen, men vet at sannsynligheten for at jeg begynner er STOR!.. sukk
Gjest Skrevet 3. august 2009 #14 Skrevet 3. august 2009 Med første sluttet jeg på dagen jeg testa positivt, nå fikk jeg et lite sjokk over positiv test og det gikk vel ca 1 uke. Da sluttet jeg bare helt - sammen med dårlig form ble ikke det noe problem! Håper inderlig at jeg klarer å holde meg etter fødsel også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå