Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Er det fortsatt tett mellom? Venter vi hektiske dager nå?
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Tror de fleste skiller tett ved 2 år, men altså 23 mnd, 24 mnd, 25 mnd... Er ikke store forskjellen ;-) Vi har 23 mnd mellom nr 1 og 2 og får nå 26 mnd mellom nr 3 og 4. Om dagene blir hektiske kommer an på barna deres og hva dere gjør det til selv. Tar mer tid med to barn enn ett, naturlig nok, men man blir fort vandt med det og når de blir større er det ofte mindre jobb med to enn en ;-)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Har akkurat 25 mnd mellom mine, og det var hektisk de første 3 mnd. Mye amming og en trist storebror... Så var det veldig rolig og fint frem til nå - he he. De er 2,5 år og 4,5 år, og begge trasser. Litt vanskelig nå når jeg har vært alene med de i ferien, men helt ok når vi er i gang med barnehage og rutiner igjen :-) Koselig for det meste!
Ranveig R Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Vi har 2 år og 6 veker mellom våre. Nyfødd og toåring var piece of cake. Lille sov dei første 2 mnd, og storebror begynte ikkje trassen før litt etter. Det første året omtrent gjekk heilt supert, eg har aldri hatt det bedre. Frå 10-11 mnd har lille hatt det litt vanskeleg, + at eg har slitt med langvarig jernmangel. Så frå då av har det vore slitsomt. 0-åring og 2-åring var heilt greitt, 1- og 3-åring var tungt, 21 mnd og snart 4-åring er framleis ganske tungt, mest pga at lille ikkje er heilt bra, mykje styr med det. Satsar på at 2- og 4-åring blir supert )
Fullrulle86 Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 det blir 19 mnd mellom mine! er forberedt på at det kan bli travelt nå, men de kommer til å ha mye glede av hverandre senere:o)
Kongeørna Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Det blir gradvis bedre, men fra 4 og 6 har de fantastisk glede av hverandre!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 vi aner virkelig ikke hva vi går til, hehe, men jeg satser på at det blir veldig bra! Håper de får gleda av hverandre etterhvert! Var ikke sånn heeeelt planlagt dette, men vi er jo glade. Eneste som plager meg er at nå må gullet dele oppmerksomheten med mamman sin. Håper ikke det blir en kjempe trist storebror!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Her blir det 18 mnd mellom... Heller ikke planlagt, men veldig ønsket. Men må innrømme at jeg og er redd for at storebror skal bli lei seg. Han er jo vandt til å få all oppmerksomhet. Får bare være virkelig obs på dette og passe på at han får sitt...
Figa Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Her blir det 13 mnd mellom! Og det har kanskje ikke gått opp for meg før nå hva vi har begitt oss ut på. Hehe. Er kjemperedd for at førstemann skal føle seg tilsidesatt, selv om jeg vet at sånne ting går seg til. Men så vet jeg jo at vi har laget en bestevenn for livet til henne;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå