Gå til innhold

Legging av 4 åring.....sukkkkkkkk.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp...nå er jeg leileilei....bruker flere timer hver kveld på å legge 4 ringen i huset, og nå er begeret nådd...randen fyllt......tålmodigheten lik 0 osv...

Leser bok, synger en del sanger...og så vil han bare at vi skal ligge der til han sovner...dette går jo ikke lenger. Må vi smøre oss med mer tolmodighet og la han kauke i mange kvelder eller....noen med erfaring til oss som har skjemt bort sønnen og får svi nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør dere? Når legges ham? Når står ham opp? Har dere faste rutiner ifht legging?

Skrevet

Har dessverre ingen gode råd. Bruker lang tid på å få lagt vår 4-åring også. Føler vi har prøvd alle mulige triks. Har fulgt råd jeg har fått her inne før også, men det har ikke hjulpet. De siste ukene har det gått bedre selv om det er lyst ute, men vi har ikke gjort noe annet enn vanlig.

Skrevet

sukker med deg jeg.. syns den 4 åringen strekker strikken mer og mer om dagen, fy flate hvor krevende han er blitt. Han har påstått den siste uken at han ikke kan ligge på rommet sitt fordi han er redd og jeg har brukt to dager for å selge inn at det er ikke noe å være redd for det og at han har kjempefint rom osv.. i kveld funka det, men det var fordi etter 2 ukers ferie og han har "fått viljen" sin så fikk mammaen i kveld nok og satte ned foten for det meste og da tør han ikke protestere.. og tusla fint ut på rommet sitt og la seg..

men det handler mer og mer om forhandlinger om dagen i allefall her i heimen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...