Gå til innhold

Noen av dere som har tatt voksing alle steder hos klinikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei veninne av meg gjør dette annenhver mnd, men syns det høres vondt ut jeg da. Anyone...og hvor lenge holder det før håret begynner å vokse ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt:-)

Skrevet

Jepp. Smerten er bare oppskrytt. Synes ikke det er noe særlig vondt. Hverken brasiliansk eller på leggene.

Har tatt det bare en gang, skulle gjøre det regelmessig, men ble ikke slik pga en oprasjon. Vokste ut ganske fort, 5 dager ca. Men regner med det var hår som brakk og ikke ble revet med rota. Tror det blir bedre etter 2 gangen. Håper hvertfall det =)

Skrevet

Bare prøvd legger og bikinikant en gang, og jeg ble overrasket over hvor lite vondt det var i forhold til alle skrekkhistoriene jeg var blitt servert. Var vondere med leggene enn bikinikanten i hvertfall ;-) Holdt i ca 2-3 uker på meg. Har bare prøvd den ene gangen, men kunne egentlig goodt tenke meg å gjøre det fast på sikt når jeg bare får mulighet til det.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Har tatt helvoks to ganger, jeg hylte:-) Men det var ikke så vondt..jeg var bare veldig forberedt på at det skulle være forferdelig. Jeg syns faktisk det verste stedet å vokse er under armene! Det holdt i nesten to uker.

Skrevet

de første gangerne du gjør det holder et ikke så lenge, men ju fler ganger du gjør det destu lengre holder det, villogså gjøre mindre vondt for vher gang. Det gør mest vondt under eggløsning og menstruasion.... Jag synes att det vondeste stedet att voxe er "landningsbanen" (den stripen,/trekanten som mange lemner)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...