♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Ei veninne av meg gjør dette annenhver mnd, men syns det høres vondt ut jeg da. Anyone...og hvor lenge holder det før håret begynner å vokse ut?
Libido- Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jepp. Smerten er bare oppskrytt. Synes ikke det er noe særlig vondt. Hverken brasiliansk eller på leggene. Har tatt det bare en gang, skulle gjøre det regelmessig, men ble ikke slik pga en oprasjon. Vokste ut ganske fort, 5 dager ca. Men regner med det var hår som brakk og ikke ble revet med rota. Tror det blir bedre etter 2 gangen. Håper hvertfall det =)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Bare prøvd legger og bikinikant en gang, og jeg ble overrasket over hvor lite vondt det var i forhold til alle skrekkhistoriene jeg var blitt servert. Var vondere med leggene enn bikinikanten i hvertfall ;-) Holdt i ca 2-3 uker på meg. Har bare prøvd den ene gangen, men kunne egentlig goodt tenke meg å gjøre det fast på sikt når jeg bare får mulighet til det.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Har tatt helvoks to ganger, jeg hylte:-) Men det var ikke så vondt..jeg var bare veldig forberedt på at det skulle være forferdelig. Jeg syns faktisk det verste stedet å vokse er under armene! Det holdt i nesten to uker.
bl0mma Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 de første gangerne du gjør det holder et ikke så lenge, men ju fler ganger du gjør det destu lengre holder det, villogså gjøre mindre vondt for vher gang. Det gør mest vondt under eggløsning og menstruasion.... Jag synes att det vondeste stedet att voxe er "landningsbanen" (den stripen,/trekanten som mange lemner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå