2barns mor Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Etter det utrolig dårlige været som har vært her, har jeg begynt å tenke høst og vinter. Hvor kjøper der billig ullundertøy til barna? Jeg må ha en ca 4 sett til de hver, er ofte to skift i barnehagen. Jeg tenker sånn at jeg kan godt kjøpe noe "billig" til bruk i barnehagen, der det ofte blir flekker jeg ikke får av og så hender det jo i ny og ne at noen av delene blir borte.....
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 H&M har jo begynt med ullundertøy (genser og stillongs). Cubus har også, til bittelitt høyere pris, men i merinoull som er mykere mot følsom barnehud. Sparkjøp og Obs! fører Janus, men jeg vet ikke om det er noe særlig billigere enn andre plasser. Når jeg tenker dyrt ullundertøy tenker jeg på Devold og Nøstebarn, men kvaliteten er kanskje deretter også?
2barns mor Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Ja, synes det blir litt voldsomt med ullundertøy til 400.- settet for å bruke i barnehagen. Obs! fører Janus ja, å de har jeg sett har hatt tilbud noen ganger, så må vel kanskje bare begynne å følge med. Er vel ikke mye salg på de klærne der....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg anbefaler tom og trine fra sparkjøp! Har hatt sett derfra som har holdt i til sammen fem sesonger!
lure Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 tom og trine fra sparkjøp er utrolig bra. superfornøyd
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Har også brukt Tom og Trine mye. De tåler mye vask
2barns mor Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2009 Var inne på nettsiden til sparkjøp nå å kikket litt. Fås jo i fine farger de også, jeg går helst for det nøytrale da, slik at det kanskje er en mulighet for at minstemann kan arve.... Ikke var det dyrt heller!
annie-77 Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Tom og Trine undertøy i ull er fint. Selges på sparkjøp, jeg synes størrelsene er litt snåle, men fant nå ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå