Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Blir de innkalt automatisk eller må vi ta kontakt eller hvordan fungerer dette?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 hei tror du må ta kontakt, far til mine barn ønske farsskapstest å da måtte han ta kontakt med de
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hvem er det vi tar kontakt med? og koster det noe?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 han tok det igjen om advokat så er ikke sikker men,hør med fastlegen din. ja det koster penger tror det er ganske dyrt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Må nok ta kontakt om han allerede har skrevet under på at han er far. Det koster ingenting å ta de om det er gjennom NAV. Privat koster det et par tusen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Han har ikke skrevet under på noen papirer. Vil han bli innkalt da, siden jeg har ført han opp?
☆aamelita☆ Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Han blir innkalt om du har ført han opp, og da får han spørsmål om han ønsker farsskapstest.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Hvis han ikke skriver under, blir det automatisk åpnet farskapssak mot ham. Dette vet jeg fordi faren til barnet mitt ikke signerte papirene ved en forglemmelse. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer nøyaktig, men han vil antagelig bli tvunget til å ta en blodprøve. Man kan i allefall ikke bare unndra seg farskap om man blir oppgitt som far.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 http://www.partnerbarn.org/Kap.%204.htm
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Denne er kanskje bedre: http://www.aleneforeldreforeningen.no/index.php?id=6955&mod=plink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå