Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Når jeg er på butikk, eller innom en kiosk for et eller annet.. eller cafe, for den saks skyld... så ser jeg alltid masse som er så godt, som jeg får skikkelig lyst på, også kjøper jeg med meg noe... enten kaker, kaffe, eller gotteri. MEN, så får jeg meg aldri til å spise det... begynner å bli livredd for ikke å gå ned i vekt, etter at jeg nå har klart å gå ned en del i etterkant av en operasjon. (Magesekken er blitt mindre både pga det jeg måtte opereres for, som var et organ som tok opp plass i magen, og at jeg på sykehuset nesten fastet i to uker...) Har alltid vært overvektig, sånn ca 20-25 kg for mye... og nå har jeg både fra litt før, og i tiden etter operasjonen, gått ned litt over ti kg.... Merker at jeg også spiser veldig lite ellers, fordi det ikke er plass... også tenker jeg at det er bedre å spise litt mat enn gotteri, noe som jo er helt riktig... Men NOE søtt kunne jeg jo spise... men plutselig får jeg det ikke til... he he... mye man skal tenke på altså... også burde jeg jo bare være glad for at jeg nå i hovedsak spiser mat, IKKE gotterier og altmulig som jeg har spist ellers... Ja ja... vet ikke helt hva jeg ville med dette, men måtte liksom skrive det også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå